ZALOGUJ SIĘ

Dlaczego na jednym komputerze mam dźwięk a na innym i tablecie nie?

11 lat temuostatnia aktywność: 11 lat temu
beatmil

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 1

Dziękujemy za pytanie. To, czy na danym sprzęcie działa głos zależy od wielu czynników. Urządzenia mobilne (tablety i telefony) posiadają wiele ograniczeń, które powodują, że serwisy internetowe mogą działać na nich niepoprawnie.
Aby dźwięk działał poprawnie w serwisie eTutor na tabletach z systemem Android najlepiej zainstalować przeglądarki w najwyższym stopniu obsługujące HTML 5, np.:
Chrome: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.android.chrome&hl=pl
Opera: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.opera.browser&hl=pl
Firefox: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mozilla.firefox&hl=pl

Brak dźwięku na komputerze stacjonarnym lub laptopie może być spowodowany brakiem wtyczki Flash player. Aby przetestować, czy posiadasz zainstalowaną tę wtyczkę na komputerze, na którym nie działa dźwięk, przejdź do strony:
https://www.mozilla.org/pl/plugincheck/
1) Jeśli na liście nie znajdziesz pozycji Shockwave Flash, oznacza to, że nie posiadasz wtyczki i należy ją pobrać (a następnie zainstalować) ze strony https://download.macromedia.com/get/flashplayer/current/licensing/win/install_flash_player_14_plugin.exe
2) Jeśli na liście znajduje się pozycja Shockwave Flash, ale przycisk obok niej jest czerwony i pojawia się na nim informacja "Aktualizuj" - oznacza to, że wtyczka jest przestarzała. Kliknięcie czerwonego przycisku pozwoli Ci zaktualizować wtyczkę.
3) Jeśli wtyczka jest zainstalowana i aktualna, ale dźwięk nadal nie działa, prosimy o kontakt na [...]@etutor.pl - postaramy się pomóc w jego uruchomieniu.

Pozdrawiamy!
japonskiwachlarz
11 lat temuzmieniany: 11 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Podobne wątki