Rozwiązywanie problemów
Testy przeglądarki
Obsługa JavaScript jest wyłączona. Prosimy włączyć obsługę JavaScript, aby móc korzystać z serwisu.
Twoja przeglądarka: CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)
Rozwiązywanie problemów z odtwarzaniem dźwięku i filmów wideo
Kliknij ikonę głośnika - powinieneś usłyszeć nagranie słowa "test".
- Jeśli dźwięk przestał działać po pewnym czasie korzystania z systemu nauki, może być konieczne zamknięcie
przeglądarki internetowej i ponowne jej uruchomienie.
- Upewnij się, że dźwięk nie jest wyciszony. Sprawdź, czy możesz odtwarzać dźwięk na innych stronach internetowych.
- Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej dostępnej wersji.
- Odtwarzanie nagrań jest czasami uniemożliwiane przez rozszerzenia zainstalowane w przeglądarce. Informacje na ten temat można znaleźć w dalszej
części tej strony.
- Sprawdź, czy dźwięk działa, gdy zalogujesz się w serwisie za pomocą innej przeglądarki internetowej - na przykład
Google Chrome.
- W przypadku braku dźwięku w grze Pamięć lub Wisielec należy sprawdzić, czy nie została włączona opcja wyciszenia dźwięku na ekranie gry.
Rozwiązywanie problemów z nagrywaniem dźwięku i Trenerem wymowy
- W przypadku problemów z nagrywaniem dźwięku w Trenerze wymowy lub w przypadku wypowiedzi ustnych w lekcjach, sprawdź czy możliwe jest
nagrywanie dźwięku w innych aplikacjach.
- Upewnij się, że Twój mikrofon nie jest wyciszony.
- Konieczne jest udzielenie pozwolenia na dostęp do mikrofonu w ustawieniach przeglądarki.
- W przypadku przeglądarki Microsoft Edge wspierane są tylko najnowsze wersje, które można zainstalować ze strony
https://www.microsoft.com/pl-pl/edge.
- Funkcja nagrywania dźwięku nie jest obecnie wspierana na telefonach iPhone ani w przeglądarce Safari na MacOS.
Rozwiązywanie problemów z działaniem lekcji
- Aby wykonać daną lekcję ponownie, można zresetować lekcję, kasując zapisane informacje o postępach pracy. Opcja Resetuj dostępna jest na dole
strony ze spisem zawartości danej lekcji (o ile była ona wcześniej przerabiana).
Rozwiązywanie problemów powodowanych przez rozszerzenia do przeglądarek
Niektóre rozszerzenia do przeglądarek mogą powodować problemy z działaniem eTutor. Dotyczy do w szczególności rozszerzeń
blokujących reklamy, skrypty lub ciasteczka, takich jak Adblock, Adblock Plus, NoScript, uBlock Origin.
Zalecamy dodanie eTutor do listy wyjątków w używanych rozszerzeniach blokujących reklamy, bądź wyłączenie rozszerzeń
powodujących problemy.
Wymagania techniczne i kompatybilne przeglądarki
Listę wymagań technicznych odnośnie korzystania z platformy można znaleźć na stronie
Pomoc: Wymagania techniczne.