Rozwiązywanie problemów

Testy przeglądarki

Obsługa JavaScript jest wyłączona. Prosimy włączyć obsługę JavaScript, aby móc korzystać z serwisu.

Twoja przeglądarka: CCBot/2.0 (http://commoncrawl.org/faq/)

Rozwiązywanie problemów z odtwarzaniem dźwięku i filmów wideo

Kliknij ikonę głośnika - powinieneś usłyszeć nagranie słowa "test".

  • Jeśli dźwięk przestał działać po pewnym czasie korzystania z systemu nauki, może być konieczne zamknięcie przeglądarki internetowej i ponowne jej uruchomienie.
  • Upewnij się, że dźwięk nie jest wyciszony. Sprawdź, czy możesz odtwarzać dźwięk na innych stronach internetowych, na przykład YouTube.
  • Uaktualnij używaną przeglądarkę internetową do najnowszej dostępnej wersji.
  • Odtwarzanie nagrań jest czasami uniemożliwiane przez wtyczki zainstalowane w przeglądarce. Informacje na ten temat można znaleźć w dalszej części tej strony.
  • Sprawdź, czy dźwięk działa, gdy zalogujesz się w serwisie za pomocą innej przeglądarki internetowej - na przykład Google Chrome.
  • W przypadku wolniejszych łączy internetowych, filmy wideo mogą zacinać się podczas odtwarzania. W takiej sytuacji należy kliknąć przycisk Pauza, poczekać aż dany element zostanie całkowicie załadowany i wznowić odtwarzanie.

Rozwiązywanie problemów z nagrywaniem dźwięku i Trenerem wymowy

  • W przypadku problemów z nagrywaniem dźwięku (na przykład w wypowiedzi ustne w lekcjach, funkcja Trenera wymowy) należy sprawdzić, czy możliwe jest nagrywanie dźwięku w innych aplikacjach. W systemie Windows można użyć do tego aplikacji Rejestrator dźwięku, dostępnej w menu Start -> Akcesoria.
  • Moduł nagrywania wypowiedzi ustnych w lekcjach i Trener wymowy wymagają instalacji aktualnej wersji wtyczki Adobe Flash Player.
  • Jeżeli nagrania w module wypowiedzi ustnych lub Trenerze wymowy są zbyt ciche, należy kliknąć ikonkę ustawień (pomarańczowy przycisk z trybikiem) i zmienić ustawienia czułości mikrofonu.

Rozwiązywanie problemów z działaniem lekcji

  • W przypadku problemów z wyświetlaniem ćwiczeń w ramach jednej z lekcji, można zresetować lekcję, kasując zapisane informacje o postępach pracy z lekcją. Opcja Resetuj dostępna jest na dole strony ze spisem zawartości danej lekcji.

Rozwiązywanie problemów z działaniem gier językowych

  • W przypadku braku dźwięku w grze Pamięć lub Wisielec należy sprawdzić, czy nie została włączona opcja wyciszenia dźwięku na ekranie gry.

Rozwiązywanie problemów powodowanych przez dodatki do przeglądarek blokujące reklamy, skrypty lub cookies

Wtyczki do przeglądarek blokujące reklamy, skrypty lub cookie mogą powodować problemy z działaniem niektórych funkcji platformy.

W przypadku gdy w przeglądarce zainstalowane są wtyczki takie jak Adblock, Adblock Plus, NoScript, uBlock Origin, zalecamy dodanie eTutor do listy wyjątków w używanej wtyczce. Alternatywnie można użyć innej wspieranej przeglądarki zainstalowanej na komputerze, która nie posiada zainstalowanych takich wtyczek.

Wymagania techniczne i kompatybilne przeglądarki

Listę wymagań technicznych odnośnie korzystania z platformy można znaleźć na stronie Pomoc: Wymagania techniczne.

Pomoc i wsparcie