Rozwiązywanie problemów

Jak sprawdzić swoją przeglądarkę?

Obsługa JavaScript jest wyłączona. Prosimy włączyć obsługę JavaScript, aby móc korzystać z serwisu.

Twoja przeglądarka: CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)

Mam problem z odtwarzaniem dźwięku i filmów wideo

Kliknij ikonę głośnika - powinieneś usłyszeć nagranie słowa "test".

  • Jeśli dźwięk przestał działać po pewnym czasie korzystania z systemu nauki, może być konieczne zamknięcie przeglądarki internetowej i ponowne jej uruchomienie.
  • Upewnij się, że dźwięk nie jest wyciszony. Sprawdź, czy możesz odtwarzać dźwięk na innych stronach internetowych.
  • Zaktualizuj przeglądarkę internetową do najnowszej dostępnej wersji.
  • Odtwarzanie nagrań jest czasami uniemożliwiane przez rozszerzenia zainstalowane w przeglądarce. Informacje na ten temat można znaleźć w dalszej części tej strony.
  • Sprawdź, czy dźwięk działa, gdy zalogujesz się w serwisie za pomocą innej przeglądarki internetowej - na przykład Google Chrome.
  • W przypadku braku dźwięku w grze Pamięć lub Wisielec należy sprawdzić, czy nie została włączona opcja wyciszenia dźwięku na ekranie gry.

Mam problem z nagrywaniem dźwięku i Trenerem wymowy

  • W przypadku problemów z nagrywaniem dźwięku w Trenerze wymowy lub w przypadku wypowiedzi ustnych w lekcjach, sprawdź czy możliwe jest nagrywanie dźwięku w innych aplikacjach.
  • Upewnij się, że Twój mikrofon nie jest wyciszony.
  • Konieczne jest udzielenie pozwolenia na dostęp do mikrofonu w ustawieniach przeglądarki.
  • W przypadku przeglądarki Microsoft Edge wspierane są tylko najnowsze wersje, które można zainstalować ze strony https://www.microsoft.com/pl-pl/edge.
  • Funkcja nagrywania dźwięku nie jest obecnie wspierana na telefonach iPhone ani w przeglądarce Safari na MacOS.

Mam problem z działaniem lekcji

  • Aby wykonać daną lekcję ponownie, można zresetować lekcję, kasując zapisane informacje o postępach pracy. Opcja Resetuj dostępna jest na dole strony ze spisem zawartości danej lekcji (o ile była ona wcześniej przerabiana).

Mam problem z przeglądarką

Niektóre rozszerzenia do przeglądarek mogą powodować problemy z działaniem eTutor. Dotyczy to w szczególności rozszerzeń blokujących reklamy, skrypty lub ciasteczka, takich jak Adblock, Adblock Plus, NoScript, uBlock Origin.

Zalecamy dodanie eTutor do listy wyjątków w używanych rozszerzeniach blokujących reklamy, bądź wyłączenie rozszerzeń powodujących problemy.

Jakie są wymagania techniczne platformy?

Listę wymagań technicznych odnośnie korzystania z platformy można znaleźć na stronie Pomoc: Wymagania techniczne.

Pomoc i wsparcie