ZALOGUJ SIĘ

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności dotyczy serwisu internetowego eTutor (dalej jako: serwis lub platforma) i usług świadczonych przez LangMedia sp. z o.o.

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych Użytkowników (zwanym dalej Usługodawcą) jest:

LangMedia sp. z o.o.
ul. Rapackiego 5
53-021 Wrocław
NIP: 6711762204, REGON: 320522802
KRS: 0000306795 (VI Wydział Gospodarczy KRS przy Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej)
Kapitał zakładowy 113 400 zł
e-mail: pomoc@etutor.pl
tel: +48 795 95 95 90

Aby uzyskać więcej informacji, możesz skontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych - e-mail Kliknij obrazek lub przepisz adres e-mail. Adres korespondencyjny: Inspektor Ochrony Danych LangMedia sp. z o.o., ul. Rapackiego 5, 53-021 Wrocław.

W niniejszej Polityce Prywatności skrót “RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Bezpieczeństwo danych

Pracownicy Usługodawcy upoważnieni do przetwarzania danych osobowych odbywają przeszkolenie zgodnie z wewnętrzną Polityką Bezpieczeństwa i podpisują oświadczenia dotyczące zachowania w tajemnicy danych osobowych.

Serwery, na których przechowujemy dane osobowe zlokalizowane są na terenie Unii Europejskiej.

Stosujemy zabezpieczenia techniczne i kryptograficzne chroniące przetwarzane dane przed niepowołanym dostępem, zmianą lub usunięciem. Regularnie instalujemy poprawki bezpieczeństwa na serwerach.

Bezpieczeństwo płatności

W przypadku transakcji płatniczych, dane takie jak na przykład numer karty płatniczej nie są przetwarzane na naszych serwerach, a jedynie na serwerach upoważnionych firm obsługujących płatności. Podmioty obsługujące płatności stosują zabezpieczenia zgodne z wymogami prawa i regulacjami organizacji wystawiających karty płatnicze. Otrzymujemy od tych podmiotów informacje na temat statusu poszczególnych transakcji płatniczych

Płacąc przez PayPal, szczegóły płatności przekazywane są do Paypal (Europa) S.a.r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg. Przekazanie następuje zgodnie z art. 6, ust. 1 lit. b RODO i tylko w zakresie, w jakim jest to konieczne do przeprowadzenia procesu płatności. Aby uzyskać dalsze informacje na temat ochrony danych, zapoznaj się z polityką prywatności PayPal:
www.paypal.com/de/webapps/mpp/ua/privacy-full

Płacą przez PayU, szczegóły płatności przekazywane są spółce PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, NIP:779-23-08-495, krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP1/2012. Przekazanie następuje zgodnie z art. 6, ust. 1 lit. b RODO i tylko w zakresie, w jakim jest to konieczne do przeprowadzenia procesu płatności. Aby uzyskać dalsze informacje na temat ochrony danych, zapoznaj się z polityką prywatności PayU:
https://poland.payu.com/zasady-prywatnosci-w-payu/

Jakie informacje są zbierane?

Gromadzimy dane dotyczące Ciebie gdy korzystasz z naszych serwisów internetowych i aplikacji, zakładasz konto w jednym z naszych serwisów, zapisujesz się do newslettera, bierzesz udział w konkursach lub kontaktujesz się z nami.

Dane podawane podczas zakładania konta

Podczas zakładania konta prosimy Cię o podanie następujących danych:

  • imię i nazwisko,
  • adres e-mail,
  • nazwa konta (login) - widoczna publicznie,
  • hasło dostępu.

Podanie tych danych jest dobrowolne, jednak bez nich nie będziemy mogli zawrzeć umowy prowadzenia Twojego konta na platformie, ani świadczyć Ci usług dostępu do płatnych kursów.

W przypadku konta użytkownika uprzywilejowanego, który ma dostęp do panelu administrującego w serwisie eTutor, niezbędne jest również podanie numeru telefonu, na który każdorazowo będzie wysłany przez Usługodawcę SMS z kodem w celu weryfikacji osoby korzystającej.

W niektórych przypadkach, za uprzednią zgodą Użytkownika, konta zakładane są na podstawie danych powierzonych nam przez pracodawcę Użytkownika lub inny podmiot opłacający kurs w imieniu Użytkownika.

Opcjonalne dane konta podawane przez Użytkownika

Po założeniu konta możesz uzupełnić swój profil o opcjonalne dane:

  • zdjęcie (awatar) - widoczne publicznie,
  • numer telefonu (z zastrzeżeniem opisanego wyżej przypadku użytkownika uprzywilejowanego),
  • adres korespondencyjny,
  • płeć,
  • rok urodzenia,
  • login Skype (lub innego komunikatora internetowego).

W przypadku logowania się do serwisu lub zakładania konta za pośrednictwem zewnętrznego serwisu, na przykład Facebook, pozyskujemy z takiego serwisu id Twojego konta w takim serwisie, imię, nazwisko, adres e-mail, płeć.

Administrator umożliwia logowanie się do serwisu eTutor za pomocą:

  • opcji Facebook Connect oferowanej przez Facebook Inc., 1601 S. California Ave, Palo Alto, CA 94304, USA lub, dla użytkowników mieszkających w UE – Facebook Ireland Ltd., 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia (dalej: Facebook). W przypadku korzystania z niej nie jest wymagana dodatkowa rejestracja. W celu zalogowania się Użytkownik zostaje przekierowany na stronę portalu Facebook, na której może się zalogować, podając swoje dane Użytkownika. W ten sposób profil użytkownika w portalu Facebook jest łączony z kontem Użytkownika. Dalsze informacje na temat portalu Facebook i ustawień prywatności można znaleźć w wytycznych ochrony danych pod adresem https://pl-pl.facebook.com/about/privacy/update
  • konta Google oferowanego przez Google Ireland Ltd. (Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin, Ireland (dalej: Google). W przypadku korzystania z niego nie jest wymagana dodatkowa rejestracja. W celu zalogowania się Użytkownik zostaje przekierowany na stronę Google, na której może się zalogować, podając swoje dane użytkownika. W ten sposób profil Google użytkownika jest łączony z kontem Użytkownika. Dalsze informacje na temat Google i ustawień prywatności można znaleźć w wytycznych ochrony danych pod adresem https://policies.google.com/privacy.

Treści przesyłane przez Użytkownika

W trakcie gdy korzystasz z naszych usług, zbieramy i przetwarzamy następujące dane:

  • historii dokonywanych w serwisach zamówień i płatności, w tym dane wpłacającego (w przypadku wpłat na nasze konto bankowe są to imię, nazwisko, adres, numer rachunku bankowego),
  • komunikacja z Tobą skierowana do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej, modułu wiadomości w serwisie, formularza kontaktowego, czatu, portali społecznościowych oraz przez telefon,
  • adresy IP i informacje na temat urządzeń, za pomocą których korzystasz z naszych usług,
  • historia korzystania z serwisów i aplikacji mobilnych Usługodawcy,
  • historia nauki (w tym informacje na temat przerabianych lekcji, ćwiczeń i testów, wykonywanych powtórek, poznanych słów i konstrukcji gramatycznych, wypracowania i nagrania),
  • historia zapytań wyszukiwania w ramach serwisów, w tym także w ramach słownika Diki,
  • wiadomości i komentarze publikowane w dziale pytań językowych, na forum, w dziale sugestie,
  • wiadomości przesyłane pomiędzy Użytkownikami za pomocą platformy,
  • wyświetlenia reklam i treści oraz interakcja z nimi,
  • listy słownictwa i elementów gramatycznych, a także inna zawartość, którą przechowujesz na platformie.

Prywatne wiadomości wymieniane pomiędzy Użytkownikami traktowane są jako poufne i nie są udostępniane osobom trzecim bez Twojej zgody, za wyjątkiem sytuacji wymaganych odpowiednimi przepisami prawa.

W ramach Serwisu dostępna jest funkcja zapraszania osób nie posiadających jeszcze konta w naszym serwisie, w ramach której możesz podać adresy e-mail znajomych w celu wysłania do nich zaproszeń polecających nasze usługi. Podane adresy wykorzystywane są w celu wysłania zaproszenia w Twoim imieniu.

Logi

Podczas korzystania z Serwisów, każdorazowo po przesłaniu żądania do serwera Usługodawcy, mogą być zapisywane następujące informacje:

  • data i godzina przesłania żądania,
  • treść i status żądania (na przykład adres URL odwiedzanej strony wraz z dołączonymi parametrami),
  • adres IP komputera, z którego przesłano żądanie,
  • ilość danych przesłanych w odpowiedzi,
  • nagłówki przesyłane przez urządzenie użytkownika (określające m.in. przeglądarkę, system operacyjny, ustawiony język, stronę z której nastąpiło przekierowanie, zawartość ciasteczek).

Ciasteczka (cookies), pamięć przeglądarki i pamięć podręczna urządzenia, tagi pikselowe

Aby serwis eTutor mógł prawidłowo funkcjonować, korzysta z plików Cookies.

Cookies to pliki pobierane na Twoje urządzenie (komputer lub urządzenie mobilne) służące przechowywaniu danych, które mogą następnie być aktualizowane i pobierane przez podmiot odpowiedzialny za ich instalację.

Ciasteczka używane na naszej stronie dzielimy na:

  • Ciasteczka niezbędne – ich obecność jest wymagana do prawidłowego działania i wyświetlania serwisu. Zazwyczaj ustawiane są w odpowiedzi na konkretne działania użytkownika, traktowane jako żądanie usług, takich jak ustawienia preferencji prywatności, logowanie czy wypełnianie formularzy. Co istotne – nie przechowują one żadnych danych osobowych. Nasz serwis nie może poprawnie funkcjonować bez tych ciasteczek.

oraz pozostałe (opcjonalne), które wykorzystujemy jedynie wówczas, gdy wyrazisz na to zgodę:

  • Ciasteczka funkcjonalne – wykorzystywane są w celu poprawy funkcjonalności oraz personalizacji strony. Mogą pochodzić bezpośrednio od nas lub od podmiotów, których usługi wykorzystujemy w naszym serwisie. Brak zgody na tego typu ciasteczka może sprawić, że niektóre elementy serwisu nie będą działać poprawnie.
  • Ciasteczka techniczne – umożliwiają użytkownikowi poruszanie się po serwisie i korzystanie z różnych opcji lub usług w nim istniejących, takich jak kontrola ruchu i transmisji danych, identyfikacja sesji, zliczanie odwiedzin, czy korzystanie z elementów bezpieczeństwa podczas nawigacji.
  • Ciasteczka preferencyjne– zapamiętują informacje, dzięki którym użytkownik uzyskuje dostęp do usługi, z pewnymi cechami, które mogą odróżniać jego doświadczenia od doświadczeń innych użytkowników, takimi jak język, wygląd lub treść usługi w zależności od rodzaju przeglądarki, za pośrednictwem której użytkownik uzyskuje dostęp do usługi lub regionu, z którego jest dostępny.
  • Ciasteczka analityczne– dostarczane przez nas lub podmioty trzecie, pozwalają nam określać ilość użytkowników, a tym samym przeprowadzić pomiar i analizę statystyczną korzystania przez użytkowników z oferowanych usług. W tym celu analizowane jest Twoje przeglądanie naszej witryny internetowej, aby ulepszyć ofertę naszych produktów lub usług, które Ci oferujemy.
  • Ciasteczka marketingowe – dostarczane przez nas lub podmioty trzecie, pozwalają nam analizować ruch użytkownika w internecie celem dostosowania reklam wyświetlanych w serwisie do jego profilu.

Dodatkowo powyższe pliki Cookies można podzielić ze względu na czas ich przechowywania:

  • Ciasteczka sesyjne – są tymczasowo przekazywane na Twoje urządzenie i przechowywane są do w pamięci przeglądarki do momentu zakończenia sesji. Służą nam do maksymalizowania funkcjonalności witryny. Informacje, jakie w ten sposób są przez nas gromadzone wykorzystujemy do poprawy jakości serwisu oraz doświadczeń jego użytkownika
  • Ciasteczka trwałe – te pozostają na Twoim urządzeniu dłużej, umożliwiając nam rozpoznawanie Ciebie jako powracającego użytkownika serwisu, dzięki czemu jesteśmy w stanie lepiej dopasować wyświetlane treści do Twoich preferencji. Korzystamy również z mechanizmów takich jak pamięć lokalna przeglądarki (na przykład Web Storage) czy pamięć urządzenia (w przypadku aplikacji mobilnych), mogące przechowywać zarówno dane niezbędne do świadczenia żądanej usługi (na przykład dane sesji Użytkownika, preferencje i ustawienia) jak i dodatkowe informacje, takie jak unikalne identyfikatory czy dane tymczasowe przyspieszające ładowanie treści.

Ograniczenie stosowania wymienionych mechanizmów może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Serwisie. Za pomocą odpowiednich ustawień przeglądarki możliwe jest także usunięcie zapisanych wcześniej danych.

Podczas Twojej wizyty w naszym serwisie zostanie wyświetlony baner z informacją o korzystaniu z plików Cookies. Jeśli wybierzesz opcję „Zezwól na wszystkie” będzie to oznaczać, że akceptujesz wszystkie pliki Cookies, które są umieszczone w naszym serwisie oraz potwierdzasz, że zapoznałeś się z informacjami na temat tych plików oraz celów ich stosowania, a także przypadków, w których dane zgromadzone z pomocą tych plików są przekazywane naszym partnerom.

W przypadku niezbędnych plików Cookies Twoja zgoda nie jest wymagana, ponieważ pliki tego rodzaju zapewniają pełne i nieprzerwane funkcjonowanie naszego serwisu.

Jeśli nie chcesz, aby opcjonalne pliki Cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu, możesz wybrać opcję “Odrzucam wszystkie”. Wybierając ją odrzucisz wszystkie, oprócz niezbędnych plików Cookies, które stosujemy w naszym serwisie.

Stosujemy również tagi pikselowe, czyli elementy umieszczane na przykład w wiadomości e-mail lub w kodzie strony internetowej, które umożliwiają monitorowanie aktywności takiej jak otwarcie wiadomości e-mail czy wyświetlenie danej strony. Tagi pikselowe są często stosowane w połączeniu z plikami Cookies.

Dostawcą niektórych Cookies są podmioty trzecie, które świadczą usługi na rzecz serwisu, co jest wyraźnie oznaczone poprzez wskazanie dostawcy przy nazwie Cookies powyżej.

Lista tych podmiotów jest zmienna, jednak wśród nich są:

Google Ads – narzędzie remarketingowe firmy Google LCC, które pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam serwisu eTutor, więcej informacji:
https://policies.google.com/technologies/ads?hl=pl,

Google Analytics – narzędzie zbierające informacje na temat odwiedzin serwisu eTutor, wyświetlonych podstron i czasu, jaki Użytkownik spędził w serwisie, więcej informacji:
https://www.google.com/analytics/terms/

Facebook Pixel – narzędzie umożliwiającego kierowanie spersonalizowanych reklam do Użytkowników Facebooka, więcej informacji:
https://www.facebook.com/privacy/explanation,

Hotjar – narzędzie pozwalające Administratorowi na prowadzenie analizy aktywności Użytkownika w serwisie, w tym zbierania danych o zachowaniu i preferencjach Użytkowników w naszym serwisie, więcej informacji:
https://www.hotjar.com/privacy/

HubSpot - narzędzie do automatyzacji marketingu i zarządzania kontaktami, które monitoruje i raportuje aktywność internetową Użytkownika, więcej informacji:
https://legal.hubspot.com/privacy-policy

Pinterest Ads – narzędzie remarketingowe firmy Pinterest Europe Ltd., które pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam serwisu eTutor, więcej informacji: https://policy.pinterest.com/pl/privacy-policy

TikTok Ads – narzędzie remarketingowe firmy TikTok Information Technologies UK Ltd., które pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam serwisu eTutor, więcej informacji: https://ads.tiktok.com/i18n/official/policy/privacy.

Bing Ads (obecnie znane jako Microsoft Advertising) - narzędzie remarketingowe firmy Microsoft, które pozwala na wyświetlanie spersonalizowanych reklam serwisu eTutor, więcej informacji: https://privacy.microsoft.com/pl-pl/privacystatement

W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzamy tylko, gdy mamy do tego podstawę prawną.

Cele przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 punkt b RODO (przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy, której jesteś stroną, bądź do podjęcia działań na Twoje żądanie przed zawarciem umowy):

  • zawarcie i wykonywanie łączącej nas umowy, w tym prowadzenie Twojego konta w serwisie i obsługa płatności,
  • zapewnienie wysokiej jakości usług, utrzymywanie działania usług, rozwiązywanie problemów technicznych,
  • wysyłanie powiadomień wiadomości powiązanych z dokonywanymi transakcjami i kończącymi się abonamentami,
  • rozliczanie umowy po jej zakończeniu.

Cele przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 punkt c RODO (wypełnianie ciążących nas obowiązków prawnych):

  • prowadzenie rachunkowości i rozliczenia podatkowe,
  • przechowywanie dokumentów księgowych przez czas wymagany przepisami,
  • obsługa reklamacji,
  • przechowywanie historii zmian w celu zapewnienia rozliczalności przetwarzanych danych osobowych.

Cele przetwarzania danych na podstawie art. 6 ust. 1 punkt f RODO (nasz prawnie uzasadniony interes):

  • obsługa zgłoszeń, które do nas kierujesz, na przykład za pośrednictwem poczty elektronicznej, formularza kontaktowego, telefonicznie,
  • monitorowanie aktywności w serwisach i aplikacjach mobilnych w celu rozwoju świadczonych usług i poprawiania komfortu ich użytkowania,
  • rozliczenia z partnerami, za pośrednictwem których zamawiasz nasze usługi,
  • marketing bezpośredni za pośrednictwem poczty elektronicznej lub powiadomień push (na przykład informowanie użytkowników o naszych produktach lub usługach bądź podmiotów trzecich, tj. naszych partnerów lub podmiotów z grupy kapitałowej), pod warunkiem uzyskania Twojej odrębnej zgody na podstawie przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub prawa telekomunikacyjnego,
  • korzystanie z usług partnerów dostarczających nam treści i oprogramowanie niezbędne do świadczenia naszych usług,
  • prowadzenie promocji, konkursów i programów lojalnościowych, w których możesz wziąć udział,
  • wprowadzanie ulepszeń w istniejących usługach i produktach (na przykład przesyłane wypracowania pomagają nam rozwijać system wykrywania i korekty błędów, a także analizować jakie rodzaje błędów popełniane są najczęściej),
  • opracowywanie nowych usług i produktów,
  • prowadzenie badań i analiz statystycznych,
  • oferowanie lepiej dopasowanych treści, w tym wyników wyszukiwania czy zawartości kursów,
  • lepsze dopasowywanie reklam, które pozwalają nam oferować część usług nieodpłatnie,
  • zapewnienie bezpieczeństwa, wykrywanie nadużyć, egzekwowanie roszczeń prawnych.

Stosowanie profilowania

Zebrane dane stosujemy także do profilowania użytkowników, to jest przetwarzamy je w sposób zautomatyzowany w celu prognozowania zachowania i osobistych preferencji użytkowników. Nie wywołuje to jednak wobec Ciebie skutków prawnych i nie wpływa w istotny sposób na Twoją sytuację.

Komu przekazujemy Twoje dane?

Powierzanie przetwarzania danych osobowych innym podmiotom

Przetwarzanie Twoich danych osobowych powierzamy:

  • podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne, świadczącym usługi hostingowe, usługi składowania danych, usługi telekomunikacyjne, obsługującym pocztę elektroniczną,
  • podmiotom obsługującym w naszym imieniu płatności,
  • podmiotom prowadzącym rachunkowość i rozliczenia podatkowe,
  • podmiotom świadczącym nam usługi prawne lub usługi doradcze,
  • partnerom promującym nasze usługi,
  • administratorom grup, jeżeli korzystasz z naszych usług za pośrednictwem organizacji (takiej jak na przykład Twój pracodawca),
  • nauczycielom i podwykonawcom świadczącym dla nas usługi związane z prowadzeniem kursów językowych, jeżeli usługa z której korzystasz obejmuje opiekę lektorską lub zajęcia stacjonarne (na przykład w modelu blended learning),
  • w przypadku zajęć z nauczycielem: podmiotom oferującym narzędzia wspomagające organizację, prowadzenie i rozliczanie zajęć.

W przypadku kursów opłacanych za pośrednictwem innej firmy lub organizacji (na przykład Twojego pracodawcy), przekazujemy dane osobowe uczestników kursu do celów rozliczeń (imię, nazwisko, adres e-mail), a w przypadku niektórych naszych klientów, za Twoją zgodą, także do celów monitorowania Twoich postępów nauki. Wyrażenie takiej zgody może być warunkiem pokrycia kosztów Twojego kursu przez zewnętrzny podmiot.

Powierzanie przetwarzania danych firmom spoza Unii Europejskiej

Korzystamy z usług od dostawców w różnych krajach, w tym mających główną siedzibę poza Unią Europejską (na przykład w USA). Regulacje prawne dotyczące ochrony danych osobowych w tych różnią się od stosowanych w Unii Europejskiej, jednak od wszystkich dostawców wymagamy, aby przetwarzali powierzone dane w bezpieczny sposób oraz zgodnie z unijnym prawem ochrony danych. Stosujemy standardowe środki określone w prawie unijnym - przede wszystkim odpowiednie klauzule umowne.

Przykładami takich dostawców usług na dzień pisania niniejszej polityki prywatności są Amazon Web Services z siedzibą w USA, Google Inc. z siedzibą w USA, Facebook Inc. z siedzibą w USA.

Przysługujące uprawnienia

W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych przysługuje Ci możliwość złożenia wniosku o:

  • dostęp do danych,
  • sprostowanie niepoprawnych danych lub uzupełnienie niekompletnych danych,
  • ograniczenie przetwarzania,
  • wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych i profilowania do celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów, z przyczyn związanych Twoją szczególną sytuacją,
  • wniesienie sprzeciwu wobec przetwarzania danych na potrzeby marketingu bezpośredniego i profilowania związanego z takim marketingiem,
  • usunięcie przetwarzanych danych,
  • usunięcie danych opublikowanych bezpodstawnie w naszych serwisach internetowych,
  • udostępnienie przetwarzanych w sposób automatyczny danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie, na przykład w celu przeniesienia ich do innego administratora danych.

Możliwość skorzystania z powyższych uprawnień może być uzależniona od podstawy prawnej wykorzystywania przez nas Twoich danych oraz od celu ich przetwarzania. Wnioski dotyczące przetwarzanych danych osobowych prosimy składać pocztą elektroniczną lub pocztą tradycyjną.

Większość danych osobowych powiązanych z kontem możesz przejrzeć lub zmodyfikować na stronie Ustawienia konta. Dostępna jest tam także funkcja, za pomocą której możesz zgłosić chęć usunięcia Twojego konta.

W celu autoryzacji składanych wniosków związanych z danymi osobowymi nasz pracownik może także poprosić o dodatkowe informacje, aby potwierdzić tożsamość osoby zgłaszającej żądanie.

Masz także prawo, aby w dowolnym momencie cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Pozostaje to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Masz także prawo, aby w dowolnym momencie wycofać zgodę na konkretny kanał komunikacji związanej z marketingiem bezpośrednim na podstawie przepisów ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub prawa telekomunikacyjnego. Możesz poprosić nas, abyśmy nie wysyłali Ci komunikacji marketingowej, klikając na link rezygnacji w przesłanej do Ciebie wiadomości e-mail lub wysyłać takie żądanie na adres e-mail: pomoc@etutor.pl

Okres przechowywania danych

W przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu lub cofnięcia zgody odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych lub rozwiązania wszystkich umów, na podstawie których były przetwarzane, dane te zostaną przez nas usunięte z zastrzeżeniem, że:

  • Staramy się chronić dane użytkowników przed przypadkowym lub złośliwym usunięciem. Dlatego w niektórych wypadkach występuje opóźnienie pomiędzy usunięciem danych na koncie, a momentem usunięcia kopii tych elementów z naszych serwerów.
  • W wyjątkowych przypadkach (na przykład ryzyko dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, naruszenie przez Ciebie regulaminu lub przepisów obowiązującego prawa) możemy zachować dane niezbędne do ustalenia zakresu naruszeń czy dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń. Okres ten nie będzie jednak dłuższy niż 10 lat od daty wycofania zgody lub rozwiązania umowy.
  • Jesteśmy zobowiązani przez prawo do przechowywania danych niezbędnych do rozliczeń podatkowych i rachunkowych, przez okresy określone w odpowiednich przepisach.
  • Jesteśmy zobowiązani przez prawo do zapewnienia rozliczalności przechowywanych danych osobowych, w związku z tym będziemy przechowywać niezbędne informacje i dokumenty przez okres konieczny do wypełnienia tego obowiązku.
  • Dane nie będą mogły zostać usunięte jeżeli istnieją inne ważne prawnie uzasadnione podstawy do ich przetwarzania, nadrzędne według przepisów prawa w stosunku do Twoich interesów, praw i wolności.

Organ nadzorczy

W przypadku gdy masz zastrzeżenia co do sposobu, w jaki przetwarzamy Twoje dane, prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z nami. Masz także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego:

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
Strona internetowa: https://www.uodo.gov.pl/

Zmiany w polityce prywatności

Usługodawca zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszej Polityce prywatności, zgodnie z odpowiednimi regulacjami prawnymi. Aktualna wersja Polityki prywatności będzie dostępna na stronie internetowej
https://www.etutor.pl/regulamin/polityka-prywatnosci/.


Data aktualizacji polityki prywatności: 4 września 2024 r.