Z | zajacql |
M | mlesniewska1 |
zajacql - "...którzy mają dodane do powtórek po kilkadziesiąt tysięcy wyrażeń. Po co? Dla jakiegoś współzawodnictwa czy samozadowolenia?"
Może po prostu jest tak, że ktoś ma wyższy poziom i doszedł do wniosku że woli zacząć powtórki od niższego (np. B1->A1) , a że dobrze im idzie to lecą z materiałem... Ja np. nie patrze na rekordy tylko szukam optymalnego sposobu, żeby trochę przyśpieszyć postęp (na początku). Zacząłem od dodawania wielu zdań dodatkowych (ale ciężko było przerabiać lekcje) to wyzerowałem wyniki i zacząłem bez dodawania niczego więcej, ale to też ma swoje minusy, np. ciężej się zapamiętuje pojedyncze słówka i ciężej ogarniać teorię. - 8 lat temu zmieniany: 8 lat temu |
|
mlesniewska1 - Uważam, że tak jak wcześniej pisałam "każdy musi sobie wypracować własną metodę". Każda metoda jest dobra, która prowadzi do dobrych rezultatów. Ale absolutnie nie uwierzę, że jeśli dane słowo powtarza się zaledwie raz na miesiąc (w przybliżeniu dla 50 tys. elementów tą częstotliwość wyżej wyliczyłam) to jest to efektywna nauka. A tak w zasadzie to powtarza się je jeszcze rzadziej, bo przecież w międzyczasie dochodzą nowe elementy z bieżącej nauki.
-
8 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
? | Gość |
zajacql - "... jeżeli się nazbiera zbyt duża ilość powtórek to warto zresetować dane nauki i nie doprowadzać do dużej ilości powtórek."
Więc przerabiając lekcje jak są Fiszki (słówka/zwroty) do zapamiętania z lekcji to dodajesz do powtórek dodatkowe przykłady? I jak zerowałeś dane nauki to były z tym związane jakieś problemy? jak to wygląda w praktyce? - 8 lat temu |
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
B | Barbara.m |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Listy słówek angielskich - Moje słówka angielskie vs Lista słówek z lekcji.
Na jakim poziomie jest kurs Travel English???
Nowy system powtórek - nowe powtórki z plusem - błąd czy tak to działa?
Powtórki. [Dyskusja] Czyli jak, ile, po co, na co...
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.