ZALOGUJ SIĘ

Oglądanie filmów online w języku angielskim

11 lat temuostatnia aktywność: 3 lata temu
Cześć, oglądacie może filmy po angielsku?

Od jakiegoś czasu zaczełam oglądać filmy online po angielsku i stwierdzam że widzę duży progres jeżeli chodzi o rozumienie języka.

Moja ulubiona stronka do oglądania to ororo.tv , oglądam tam mój ulubiony serial "Detektyw Monk", jako że jestem początkująca to potrzebne są mi napisy do oglądania. Filmy są z napisami po ang. , co prawda jest to strona rosyjska, ale co tam :P

Jak mam lenia to lubię sobie oglądać filmy z łóżka i wtedy też używam do tego aplikacji z komórki która np. zatrzymuje film żebym zdąrzyła przeczytać całe zdanie.

Jak ktoś jest zainteresowany to daję linka: [link usunięty ze względu na niezgodność z regulaminem]


Niestety ororo wprowadziło ostatnio limit czasowy na oglądanie, znacie może jakieś serwisy, stronki bez limitów na których są angielskie filmy z napisami?? Najlepiej żeby współpracowało z tym pilotem.
K
kura_86

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 5

Polecam netflix
http://www.instalki.pl/demonstracje/multimedia/10727-jak-ogladac-netflix-w-polsce.html
Nie wiem czy rzeczywiscie dziala on w Polsce, ale warto spróbowac, prawie wszystkie filmy i seriale sa z napisami.
ssunnydayss1

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Netflix działa już w Polsce.
Oprócz tego jest strona Genvideos.org- filmy bez limitów czasowych i bez żadnych opłat (przynajmniej na razie).
mniszka

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Mam uprzejmą prośbę do osób które mają konto na netflixie o podzielenie się informacjami jak wygląda sytuacja z dostępnością filmów (nie seriali). Mam na myśli jak duża jest ta baza (tzn. czy w wersji angielskiej jest dostęp do wszystkich pozycji jak w stanach) i czy jest wygodny interfejs do jej przeczesywania pod kątem preferencji danego użytkownika. Interesuje mnie także czy są tam dostępne angielskie napisy do każdej pozycji.
rupcio
8 lat temuzmieniany: 8 lat temu