ZALOGUJ SIĘ

ile lekcji dziennie aby nauka przynosiła efekty?

zmodyfikowany: 3 lata temuostatnia aktywność: 3 lata temu
Witam,
jestem początkującym uczeniem języka angielskiego.
Ile lekcji dziennie należy przerobić tak aby efekty były jaknajlepsze?
po jednej z kilku tematów czy kilka z jednego tematu?
sliweczka1979
piotr.grela - Powoli ale codziennie i dobrze sobie urozmaicić naukę YouTubem, Netflixem, dobrą książką.
Nie ma się gdzie spieszyć...
Moim zdaniem jedna duża lekcja na tydzień lub dwa jest wystarczająca. Przerobienie wszystkich lekcji nie będzie gwarantem znajomości języka. Bo język to bardzo skomplikowana sprawa.
- 3 lata temu zmieniany: 3 lata temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 4

Sugerowałabym po kolei. Mam wrażenie, że gramatyka jest ułożona w taki sposób, że "skakanie" może trochę skomplikować naukę.

Dla mnie optymalna ilość to nie więcej, niż 2 lekcje. Jeżeli zaczniesz przerabiać za dużo i dodawać zbyt dużą ilość słówek do powtórek, to za chwilę będziesz nimi "zatkany".
dhuode

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Tyle by nauka Cię nie zmęczyła. 3 dziennie to za dużo. Pamietaj o powtórkach. są bardzo ważne.
D
dzdominik
3 lata temuzmieniany: 3 lata temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Chyba najlepiej wykonywać lekcje po kolei. W sumie najważniejsze jest uczenie się codziennie. Na pewno regularność jest ważniejsza niż ilość przerobionych lekcji dziennie. Kiedy uczyłam się francuskiego na poziomie podstawowym miałam założenie że muszę się uczyć minimum 15 minut dziennie i uważam że była to dobra strategia, bo jeśli ma się kilka dni przerwy to na poziomie podstawowym bardzo łatwo się zapomina materiał. Grunt to kontakt z językiem codziennie :)
E
esmerald001

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.