ZALOGUJ SIĘ

I've been working like a housewife from nine years.

zmodyfikowany: 14 lat temu
Czy w dosłownym tłumaczeniu podane zdanie oznacza Pracowałam i nadal pracuje jako pani domu (gospodyni)????


Jak prawidłowo napisać zdanie;
Sprzatałam opiekowałam się i robiłam zakupy osobie starszej.

EDYCJA:
I jeszcze jedno pytanko ;
"I've been working as a housewife from nine years. - Pracuję jako gospodyni od dziewięciu lat" from jest bardziej poprawne czy jednak "for" przez 9 lat ponieważ for również używamy w przypadku czynnosci niezakonczonych -trwajacych.
kamilakrzysiek
pako - Kamilakrzysiek - w przypadku dodatkowych pytań, najlepiej edytować pierwotne pytanie, dodając nową sekcję tak jak zrobiliśmy to powyżej. - 14 lat temu zmieniany: 14 lat temu
zolty - Osoby udzielające odpowiedzi na pytanie powinny w przypadku dodawania uzupełnień edytować wcześniejszą odpowiedź, zamiast dodawać kolejne odpowiedzi. Ułatwi to zachowanie porządku. Należy pamiętać, że odpowiedzi nie są układane w kolejności chronologicznej, ale według liczby otrzymanych głosów. - 14 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 8

"housewife" - żona niepracująca zawodowo,zajmująca się prowadzeniem domu.Głowy sobie nie dam obciąć , ale jeżeli ja miałbym tłumaczyć to zdanie nie patrząc na twoją angielską podpowiedź ,brzmiało by ono tak:"I've been working as a housewife for nine years".

I have taken care of an elderly person.
wacek6713
14 lat temuzmieniany: 14 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

I've been working like a housewife from nine years. - Pracuję jak gospodyni od dziewięciu lat.


Sprzatałam opiekowałam się i robiłam zakupy osobie starszej.
Przetłumaczyłbym następująco:
I'd been cleaning, taking care and doing shopping for elder person.
Ajdija

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

zdanie nie jest do końca poprawne...