ZALOGUJ SIĘ

Ocena Supportu etutor.pl

14 lat temuostatnia aktywność: 3 lata temu
Postanowiłem napisać recenzję supportu Etutor, a dokładniej Pako (Paweł Kowalczyk), który ma tutaj wielkie zasługi.
Po mimo pochopnych negatywnych ocen niektórych użytkowników osobiście uważam, że komunikacja etutor-użytkownik jest bardzo dobra.

POMOC NA FORUM
Każdy temat na forum jest monitorowany i moderowany, odpowiedzi etutora pojawiają się w przeciągu 24h. Odpowiedzi są rzetelne i konkretne. Zauważyłem, że firma stara się zadowolić klientów i dba o ich wymagania.
Cytaty:
Data: 2010-07-17 16:12:20
Pierwsza lekcja; filmik: "At a flower shop"; "Transkrypcja" - brak zdania: "Excuse me, how much are these flowers?"; z tego powodu reszta jest przesunięta i nie zgadzają się napisy z głosem.
(...)
Data: 2010-07-18 20:21:19
Nagrania pojedynczych elementów dla tego dialogu zostały poprawione.

---------------------

Przedłużyłam abonament. Prosze o odblokowanie konta, gdyż chciałabym już robić powtórki.

Proszę o szybka reakcję, gdyż mam juz ok 3 tyś. zaległych powtórek :(
Odblokowaliśmy tymczasowy dostęp na 3 dni dla Twojego konta - do tego czasu płatność powinna zostać zaksięgowana.

---------------------

Niestety nie ma mojego banku w liście przelewu elektronicznego i muszę radzić sobie inaczej przez co zaksięgowanie trwa dłużej.
Nata7775,
Udostępniliśmy Ci tymczasowo pakiet Web English, tak żebyś nie musiała czekać na zaksięgowanie przelewu.

---------------------

Angielskiego uczę się z eTutor oraz z innego portalu, na którym są listy bardzo ciekawych i przydatnych zwrotów i słówek. Portal ten udostępnia pliki do programów SuperMemo (ZIP), w których są słówka z 2000 najczęściej używanych słów oraz 1300 najpopularniejszych angielskich fraz. W obu materiałach są nagrania z wymową angielską. Ucząc się z w/w materiałów zaczęłam dużo szybciej robić postępy w rozumieniu filmów i tekstów angielskich.

Czy mogłabym wprowadzić w/w pliki do programu moich powtórek w eTutor?
Proszę przesłać do nas pliki z materiałami na nasz adres e-mail podany na stronie kontakt, sprawdzimy możliwość zaimportowania ich na Twoje konto.

---------------------
Więcej znajdziecie pod tym linkiem: https://www.etutor.pl/forum/forum4-pytania-techniczne.html

KONTAKT MAILOWY
Tak samo jak na forum, odpowiedź otrzymujemy szybko. Reklamacje, pytania i inne procesy przebiegają bez zarzutu.
Jeżeli zgłaszaliśmy błędy w serwisie, zaraz po ich naprawieniu otrzymujemy maila. Tak samo, gdy dodano brakujące hasło w słowniku czy naprawiono błędy wyświetlania strony.

USTERKI
Jakiekolwiek błędy, usterki są bardzo szybko usuwane. Niejednokrotnie w 24h.
Zachęcam do ich zgłaszania jeżeli na jakiekolwiek natraficie.

PROBLEMY PO STRONIE UŻYTKOWNIKA
Jeżeli mamy jakiekolwiek problemy z komputerem czy oprogramowaniem możemy śmiało pytać. Etutor pomoże, tak abyśmy mogli cieszyć się z serwisu, czyli uczyć się angielskiego.
Ponad to dostępna jest strona, która sprawdzi naszą przeglądarkę:
https://www.etutor.pl/pomoc/problemy.php

OTWARTOŚĆ NA NOWE POMYSŁY
Etutor mile przyjmuje konstruktywną krytykę, opinie i sugestie. Stara się zadowolić użytkowników.

POMOC
Najczęstsze rozwiązania problemów znajdziemy na stronie Pomoc:
https://www.etutor.pl/pomoc/

PREMIE/BONUSY
Za zgłaszanie błędów i pomoc w rozwoju etutora przewidziane są darmowe przedłużenia abonamentów na kursy. Osobiście mogę potwierdzić, że takowe dostałem. Więc nie jest to jedynie "chwyt marketingowy".

TOLERANCYJNOŚĆ
Nie ważne jakim stylem piszesz, zostaniesz wysłuchany. Oczywiście niema tutaj miejsca na wulgarne wypowiedzi.

NEGATYWY
Trudno jest znaleźć negatywy w działaniu supportu etutora.
Można co najwyżej nadmienić fakt, że pewne tematy są usuwane z ram etutorowego Forum, co jednak nie należy do dobrych praktyk. Można to również odczytać jako utrzymywanie porządku na forum, lecz to pozostawię już waszej osobistej opinii.

Jest to recenzja zadowolonego użytkownika etutor.pl.
Oceniłem w niej support a nie usługi czy sam portal i jego zawartość.
Opinia skupiła się na wyliczeniu pozytywów, które zauważyłem. Osobiście jestem zadowolony z supportu i sam z siebie nie odnajduje w nim znaczących negatywów. Nadmienię jednak, że inni użytkownicy niekoniecznie podzielają moje zdanie.
Wierzę, że moja opinia pomoże Ci w wyborze etutora.
Ajdija

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 4

fajne pozytywne przykłady, ale na moje pytanie nie dali odpowiedzi
a było takie:
dlaczego użytkownicy którzy wykupili abonament w ciągu ostatniego m-ca mogą go zamienić na "Web" a użytkownicy którzy wcześciej to zrobili nie
?
Gość

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

fajne pozytywne przykłady, ale na moje pytanie nie dali odpowiedzi
a było takie:
dlaczego użytkownicy którzy wykupili abonament w ciągu ostatniego m-ca mogą go zamienić na "Web" a użytkownicy którzy wcześciej to zrobili nie

Jesteś pewna, że nie? Ja miałam wykupione tylko Ultimate English, które kończy mi się za pół roku. Gramatyki nie wykupiłam i dostałam w promocji "Web".
Osobiście nie miałam żadnych problemów z eTutor. Wprost przeciwnie: zawsze dostawałam dość szybkie odpowiedzi czy to tu na forum czy mailowe.

Edytuję: faktycznie nie zamieniłam a wykupiłam, ale i tak na tym zyskałam.
Tez_ja
14 lat temuzmieniany: 14 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

do tej pory też nie mogłam narzekać :(
?
Gość

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

zastanawiam się nad wykupem czy są jakieś świąteczne obniżki cen na kursy
eltonjohn123

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Podobne wątki