ZALOGUJ SIĘ

Dlaczego nie mogę korzystać z opcji słówka pomimo opłaconego abonamentu?

10 lat temuostatnia aktywność: 7 lat temu
P
pupa

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 21

Sprawdziłam i także z tego działu nie mogę korzystać, mimo że abonament mam do grudnia a pisze mi, że wygasł w grudniu a ta data dopiero nadejdzie. W tej chwili mam kłódkę tam i nie mogę w to wejść a wcześniej z tego korzystałam bez problemu.
V
Vanilkah

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

W moim wypadku jest dokładnie tak samo.
aga_angielska

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

U mnie też tak jest
?
Gość

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

mi własnie dzisiaj przestał działac moduł " słówka" wszystko mam zablokowane, a abonament wygasa mi w listopadzie !!!!!
O
olcia86

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

I u mnie. Bardzo prosimy o odblokowanie listy słówek.
A
anel

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Przyłączam się do apelu. Miło by było, gdyby ktoś nas poinformował, kiedy możemy spodziewać się odblokowania tego co się etutorowi poblokowało.
E
ewa159

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

U mnie również nie działa
P
Pascow
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Mam ten sam problem - brak dostępu do modułu "słówka" chociaż mój abonament wygasa dopiero 1 maja 2014 roku. Przyłączam się powyższego apelu i również proszę o odblokowanie przez eTutora dostępu do "słówek".
A
anmaro

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Ja także mam taki problem - same kłódeczki!
M
m.ksop

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Tak jak i u mnie.
D
Daniel14911

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

I u mnie również .
Haku92
bigmama8 - Mam to samo. - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

U mnie również większość słówek jest "ozdobiona" kłódkami, ale uwaga, nie wszystkie. Trafiło się kilka (1 z A1 1 z A2, 2 z B i chyba 5 z C1) które są aktywne i działają. Pierwsze działające to A1 At home, W domu. Sprawdźcie u siebie, może eTutor powoli odblokowuje poszczególne bloki słówek?
Orsola

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

U mnie są wszystkie zablokowane, a mam abonament do sierpnia 2014.
Ciekawe co na to etutor i jak się wytłumaczy przed nami?
D
doroti3

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Ja też mam zablokowane słówka mimo że mam ważny abonament, coś etutor poszedł tak daleko w komercję, że aż zapomniał o ważnych abonamentach. kpina albo błąd - etutor powinien jak najszybciej to wyjaśnić
D
dududojo
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu
Haku92 - zwykły błąd techniczny. Już się tak nie zapędzaj z tymi oskarżeniami. - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Bez paniki ludzie ;) E-tutor zgodnie z tym co napisał przeprowadza powoli zmiany w serwisie, także widocznie coś przy okazji się zrypało. Problem jest nad wyraz łatwy do zauważenia, także z pewnością szybko to naprawią.
M
mach12
japonskiwachlarz - Serdecznie przepraszamy za wszelkie powstałe problemy. Błąd został już naprawiony przez naszych programistów. - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Witam studentów angielskiego. Ja, podpowiem WAM iż TEN problem już istnieje u mnie od dwóch lat. Ja ,aktualnie mam 127 pozakładanych kłódek. A w stosunku do redakcji eTutorka NIE bądżcie grzeczni, nie warto. TU na eTutorku jestem bo się zżyłem, podobnie jak nasza kochana Ipon-ka. Ja, mam wpis "Opłać abonament, aby skorzystać z tej funkcji. Twój abonament na kurs wygas 30 września 2014." JA, stały bywalec. Pozdrawiam, JKP.

PS.przypominam kłopoty sprzed dwóch lat,
https://www.etutor.pl/pytania-jezykowe/pytanie/121555-3_elementow_jest_niedostepnych_w_systemie_powtorek_poniewaz_wygasl_Two.html?unread
jerzy_pozoga
Ewa-Sally - Dwa lata masz problem i do tej pory nie dopilnowałeś naprawienia? 8-O

Całkowicie się z tobą nie zgadzam w jednej kwestii: ZAWSZE WARTO być grzecznym. Przynajmniej zachowuje się szacunek do samego siebie. Natomiast konsekwencja i wytrwałość w dążeniu do celu nijak nie stoi w sprzeczności z grzecznością.
- 10 lat temu
jerzy_pozoga - Hi Ewa-Sally, Aktualnie jestem w oczekiwaniu na naprawę występującego problemu. Kłódki u mnie porastały w miarę upływu czasu. Dzisiaj 127 sztuk, jutro policzę poraz kolejny a potem już NIE będę grzeczny. JKP
---------------------
Ps.Ja,jestem pracownikiem w zakładzie produkcyjnym d/s. utrzymania ruchu. Jestem zobowiązany do utrzymania toku produkcji przez całą dobę.
- 10 lat temu zmieniany: 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Witam, awarie się zdarzają. Na szczęście powtórki działają normalnie. A rano wrócą fachowcy to mam nadzieję że zdejmą omyłkowo nałożone kłódki.

Pozdrawiam.
?
Gość

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Drodzy użytkownicy,

serdecznie przepraszamy za blokadę, która pojawiła się na listach słówek. Błąd pojawił się podczas prowadzonych prac technicznych i nie został przez nas zauważony. Nasz dział informatyczny dołoży dzisiaj wszelkich starań, by przywrócić dostęp do słówek wszystkim użytkownikom posiadającym abonament.

Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za pojawienie się problemu i wszelkie utrudnienia, jakie powstały w jego wyniku.

Pozdrawiam w imieniu zespołu eTutor.
japonskiwachlarz
hotaru85 - dziękujemy za odpowiedź i czekamy na naprawę usterki :) - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Drodzy użytkownicy,
Błąd został już naprawiony przez naszych programistów - blokada została zdjęta z list słówek.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie powstałe problemy i dziękujemy za Waszą szybką reakcję i wszystkie sygnały, które do nas napłynęły - zarówno poprzez forum, jak i mail.

Jeszcze raz przepraszamy za pojawienie się problemu.

Pozdrawiamy!
japonskiwachlarz
jerzy_pozoga - Dziekuję japonskiwachlarz, Dziękuję za zaangażowanie w zaistniałym problemie. Ja, już nie mam "kłódek". Ja już powtarzałem słowka oraz zdania bez kłopotów.Pozdrawiam. JKP - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Dziękuję za szybkie rozwiązanie problemu. Pozdrawiam
A
anel

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Witam.

Sprawa jest już zakończona, ale i tak dodam kilka słów na przyszłość. Jak każdy zdaje sobie sprawę strona internetowa bazuje na technicznych rozwiązaniach, skryptach itd... To normalne, że kiedyś coś się może zaciąć, czy też nie działać prawidłowo. Zamiast debatować na forum, należy skontaktować się z biurem obsługi i opisać problem. Wczoraj napisałem maila do obsługi technicznej, załączam go, abyście zdali sobie sprawę, że portal działa poprawnie i są ludzie którzy dbają o niego oraz o nas.

mail wysłany ode mnie o 6:45 rano.

Witam.

Chciałbym zgłosić nieprawidłowość, która ma miejsce na Państwa portalu.
W dziale "Słówka" pojawiły mi sie kłódki, które uniemożliwiają korzystanie z pełnej funkcjonalności Państwa portalu.
Pojawia mi sie informacja, iż muszę opłacić abonament, aby skorzystać z tej funkcji, gdyż mój abonament wygasł 27 listopada 2013 roku.
Stanowi to niezwykle interesujący fakt, biorąc pod uwagę, że dzisiaj mamy 24 wrzesień 2013 roku, a mój abonament jest ważny jeszcze przez 64 dni.

Przesyłam również link z forum, gdzie skarżą sie inni użytkownicy portalu.

https://www.etutor.pl/pytania-jezykowe/pytanie/365951-dlaczego_nie_moge_korzystac_z_opcji_slowka_pomimo_oplaconego_abonament.html

mam nadzieję, że jest to tylko niewinna usterka techniczna i zostanie wyjaśniona jak najszybciej.

Z wyrazami szacunku.


o godzinie 9:32 am dostałem odpowiedź.

Dzień dobry,

Dziękujemy za zgłoszenie. Problem pojawił się w wyniku prac prowadzonych przez nas na platformie w ostatnich dniach. Nasi programiści już pracują nad rozwiązaniem i zdjęciem blokady z list słówek. Prawidłowe działanie serwisu powinno zostać przywrócone w dniu dzisiejszym.
Serdecznie przepraszamy za wszelkie powstałe utrudnienia.

Pozdrawiam,
Marta Góral
Dział Obsługi Klienta

--
http://www.eTutor.pl - Pierwsza szkoła języka angielskiego online

LangMedia Sp. z o. o., ul. Skwierzyńska 25/3, 53-521 Wrocław
NIP: 671-176-22-04, KRS: 0000306795, kapitał zakładowy 180 000 zł
Tel.: +48 795 95 95 90 | Faks: +48 71 7228055 | [...]@etutor.pl


jak widzicie nie czekałem długo na odpowiedź, sprawa została mi wyjaśniona i niezwłocznie naprawiona.

jeżeli chcecie skontaktować się w sprawie jakiejkolwiek usterki, lub macie pytania bijcie od razu do biura obsługi klienta, a nie na forum, to nie zawsze jest najefektywniejsza droga.

mail do eTutor: [...]@etutor.pl
tel: +48 795 95 95 90 | Faks: +48 71 7228055
r.czekalewski

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Podobne wątki