ZALOGUJ SIĘ

Błąd - po kliknięciu na słowo "glasses" pojawia się błędne tłumaczenie

12 lat temuostatnia aktywność: 12 lat temu
H
harczek

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 6

U mnie wszystko jest ok.
slawek4

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

e marudzisz, u mnie działa :), może napisz jakie to błędne tłumaczenie się pojawiło
M
mwk

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Pewnie chodzi o to, że przy kliknięciu pojawia się tłumaczenie glasses=okulary. Jest to prawda ale nie w tym kontekście, bo tam na obrazku są kieliszki. W słowniku diki jak się wpisze glasses pojawia się tylko jedno znaczenie tego słowa takie jak napisałem powyżej.
haw19

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Dokładnie tak, chodzi o okulary :) Jestem początkującym użytkownikiem tego kursu i po prostu chciałem wskazać autorom, błąd. Gdybym był początkującym uczniem angielskiego to pewnie nie zwróciłbym na to uwagi. Kurs traktuję jako przypomnienie sobie języka, gdyż mam okazję załapać pracę w solidnej firmie, tylko że wymagają znajomości języka. A ja nigdy nie byłem orłem w te klocki, a po drugie przez kilka lat nie używałem angielskiego. Tak więc próbuję na wszelkie sposoby bo gra jest warta świeczki. A może Wy macie jakieś wskazówki jak podszlifować język?
H
harczek

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Ty tylko zbieżność: te kieliszki brzmią tak samo jak okulary. Nie jestem znawcą, może wyciągam niewłaściwy wniosek - zastanawiam się czy w języku angielskim nie jest to wciąż samo słowo (szkło?).

Tę wadę ma nie tylko Diki. Słownik, którym sobie pomagam, czytając ebooka zachowuje się tak samo i podaje albo pierwsze hasło, albo to co najbardziej pasuje.
esterka
12 lat temuzmieniany: 12 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.