N | netis7 |
TomekK7 Pracownik eTutor |
netis7 - - Słuchałem z prędkością 0,2 i wciąż nie słyszę "for". A to już prawie literowanie....
- Nie wiem, co miałbym umieścić w notatce do tego zdania, dlatego w pierwszym poście zadałem pytanie: "Czy można tę lukę przetłumaczyć inaczej niż w lekcji ?" - Z notatek korzystam, nagminnie dlatego wielokrotnie prosiłem, żebyście nie ograniczali tej funkcji, tylko ją rozbudowali do powszechnych standardów w internecie. - A skoro o tym co ograniczacie, to przypominam o usunięciu dostępu do informacji (historii) elementu w danym momencie powtarzanego z systemu powtórek. Bardzo mi tego brakuje. - 10 miesięcy temu |
+3 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Używamy plików cookie i podobnych technologii do analizy statystyk odwiedzalności i innych celów opisanych w Polityce prywatności. Jeśli wybierzesz „Akceptuj wszystko”, wszystkie ciasteczka opisane w naszej Polityce prywatności będą przechowywane w Twojej przeglądarce. Jeśli wybierzesz opcję „Odrzuć wszystko”, w Twojej przeglądarce będą przechowywane wyłącznie niezbędne do funkcjonowania witryny pliki cookie. W każdej chwili możesz dokonać zmiany w swoich ustawieniach.
"the" nie jest konieczne w większości przypadków do rozumienia całości przekazu, tak więc może być słabiej wymówione albo wcale.
Co innego w piśmie, tutaj nie możemy sobie pozwolić na pomijanie "artickli". - 10 miesięcy temu zmieniany: 10 miesięcy temu
Są trzy szybkości mówienia:
- Careful Speech Method - wymowa powolna i dokladna
- Connected Speech - wymowa łączna, codzienna, niektóre dźwięki się zlewają, wypadają
- Rapid Speech - bardzo szybko, dźwięki się zlewają w jedną zbitkę.
Lektor prawdopodobnie jest native speakerem i ciężko mu mówić powoli i dokładnie bo jest to dla niego bardzo męczące. - 10 miesięcy temu zmieniany: 10 miesięcy temu
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.