ZALOGUJ SIĘ

Jeszcze raz o lekcjach specjalnych

zmodyfikowany: 5 lat temuostatnia aktywność: 5 lat temu
Znikły ochy i achy dotyczące lekcji specjalnych. Sam z tych lekcji korzystam i jestem z propozycji nauczycieli naszej szkoły etutor zadowolony.

Oczywiście jedne lekcje są bardziej udane inne mniej, ale mają w swoim standardzie parę stałych zalet:

1. Elegancko gromadzą słownictwo wybranego tematu ( będzie to albo nauka nowego materiału dla jednych, albo powtórka dla drugich).

2. Lekcje wprowadzają elementy kulturowe. To jest bardzo ważne, często niedoceniany aspekt nauki, tak naprawdę niezmiernie trudne przedsięwzięcie. Pochwalam ten zamiar i powstrzymuję się od jakichkolwiek ocen.

Wszystkim promotorom lekcji specjalnych składam podziękowania.
abmmichal

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 2

@abmmichal - dziękujemy za miłe słowa i cieszymy się, że lekcje specjalne przypadły naszym użytkownikom (i nie tylko) do gustu! Zależy nam, by były one przyjemnym i ciekawym elementem nauki dla wszystkich - także tych, którzy są na początkującym etapie swojej przygody z językiem angielskim. Mamy nadzieję, że nam się to udaje :) Pozdrawiamy!
o.bracka
abmmichal - Pani Aleksandro, cieszę się, że zauważyła Pani mój komentarz i doceniła jego sens dla użytkowników platformy oraz studentów szkoły. Dziękuję. Nie zawsze łatwo jest zapisać publiczny post. - 5 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Ja również lubię lekcje specjalne. Są zwykle bardzo proste, ale ten aspekt kulturowy rzeczywiście jest świetny. Co do twojej wątpliwości dotyczącej języka polskiego, oto wpis z SJP.pwn.pl: