ZALOGUJ SIĘ

szkoda ze znowu tak szybko lektorzy czytaja

15 lat temuostatnia aktywność: 11 lat temu
Szkoda ze znowu tak szybko lektorzy wypowiadaja te slowa ,ktore sie zlewaja w jedno .Co do placenia nie jest tak drogo a za darmo to nie ma motywacji.
?
Gość

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Odpowiedzi: 6

Na A1 i A2 zapewniam Cię, że teksty są czytane bardzo wolno. Z tym też nie należy przesadzać, bo co z tego, że będziesz rozumiał teksty na etutor, jeśli później nastąpi zderzenie z rzeczywistością.
R
radmar2
lamia_wroc - ciężko się nie zgodzić.
@Radeks1968: nic nie stoi na przeszkodzie, byś kilka razy odtwarzał ten sam text czy słówka.

potraktuj to jako wyzwanie - cel: dojść do takiej płynności by mówić w tym samym tempie co lektor. Uda się! :)
- 15 lat temu

Też jestem początkująca ale dla mnie teksty są w miare zrozumiałe jak nie od razu to po dwóch trzech słuchaniach.
matita27

What are you doing here? are nie wymawia i mowi szybko ale nastepny lektor juz wymawia wolniej i teraz nie wiem czy te are juz sie pomija czy lektor polyka
?
Gość

I'll make us some coffee. (Zrobię nam kawy.)
This car was made in the Czech Republic. (Ten samochód został wyprodukowany w Republice Czeskiej.)
It makes no difference. (To nie robi różnicy.)
Facet co wymawia te drugie zdanie jest strasznie szybki nie slysze wlasnych mysli u niego nic sie nie naucze
?
Gość
dania57 - nie poddawaj się!!!!
patrz na tekst i powtarzaj za lektorem
do skutku.
Za którymś razem na pewno się uda.
Nie tylko Ty masz takie kłopoty.
- 15 lat temu zmieniany: 15 lat temu
dania57 - jest jeszcze metoda taka.Najpierw powtórz na głos kilka razy tylko poszczególne wyrazy.A potem spróbuj zlepić to w całość - 15 lat temu
esterka - Możesz powtarzać, zaczynając od ostatniego wyrazu, np. coffee, następnie dodajesz poprzedni i powtarzasz some coffee, potem us some coffee, itd. aż do całego zdania I'll make us some coffee. - 15 lat temu