ZALOGUJ SIĘ

szkoda ze znowu tak szybko lektorzy czytaja

13 lat temuostatnia aktywność: 9 lat temu
Szkoda ze znowu tak szybko lektorzy wypowiadaja te slowa ,ktore sie zlewaja w jedno .Co do placenia nie jest tak drogo a za darmo to nie ma motywacji.
radeks1968

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 6

Na A1 i A2 zapewniam Cię, że teksty są czytane bardzo wolno. Z tym też nie należy przesadzać, bo co z tego, że będziesz rozumiał teksty na etutor, jeśli później nastąpi zderzenie z rzeczywistością.
R
radmar2
lamia_wroc - ciężko się nie zgodzić.
@Radeks1968: nic nie stoi na przeszkodzie, byś kilka razy odtwarzał ten sam text czy słówka.

potraktuj to jako wyzwanie - cel: dojść do takiej płynności by mówić w tym samym tempie co lektor. Uda się! :)
- 13 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Też jestem początkująca ale dla mnie teksty są w miare zrozumiałe jak nie od razu to po dwóch trzech słuchaniach.
matita27

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

What are you doing here? are nie wymawia i mowi szybko ale nastepny lektor juz wymawia wolniej i teraz nie wiem czy te are juz sie pomija czy lektor polyka
radeks1968

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

I'll make us some coffee. (Zrobię nam kawy.)
This car was made in the Czech Republic. (Ten samochód został wyprodukowany w Republice Czeskiej.)
It makes no difference. (To nie robi różnicy.)
Facet co wymawia te drugie zdanie jest strasznie szybki nie slysze wlasnych mysli u niego nic sie nie naucze
radeks1968
dania57 - nie poddawaj się!!!!
patrz na tekst i powtarzaj za lektorem
do skutku.
Za którymś razem na pewno się uda.
Nie tylko Ty masz takie kłopoty.
- 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu
dania57 - jest jeszcze metoda taka.Najpierw powtórz na głos kilka razy tylko poszczególne wyrazy.A potem spróbuj zlepić to w całość - 13 lat temu