ZALOGUJ SIĘ

Problem techniczny w powtórkach

10 lat temuostatnia aktywność: 10 lat temu
Dlaczego nie mogę oceniać postępu z powtórką przy pomocy klawiatury? Nic się nie dzjeje po naciśnięciu klawiszy 1,2,3,4. Czy wszyscy tak mają?
I
IGagasBoobs
kamilj - Też tak mam, choć wczoraj wszystko działało poprawnie.
Aktualizowałem Firefoxa, może to dlatego? :/
- 10 lat temu
IGagasBoobs - Ja mam chrome i kompletnie nic nie aktualizowałem :') Muszę przyznać, że ciężej mi się teraz pracuje. - 10 lat temu zmieniany: 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 9

Witam, to samo jest u mnie. Widocznie mają awarię. Do południa wszystko działało dobrze.
Mam nadzieję że w miarę szybko naprawią.
?
Gość
laki1pl - U mnie jest to samo. Teraz pracuje się dużo wolniej. Mam nadzieję, że szybko to poprawią. Nie działa też użycie klawisza enter.
- 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

U mnie też to samo nie da się robić powtórek :/
E
Exorcysta

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

u mnie też nie działa
mdom

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Serdecznie przepraszamy za problemy powstałe w wyniku awarii skrótów klawiaturowych w powtórkach.
Nasi programiści pracują nad przywróceniem prawidłowego działania powtórek. Postaramy się wprowadzić poprawki jak najszybciej.
Jeszcze raz przepraszamy i pozdrawiamy.
japonskiwachlarz

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Naprawiliśmy działanie skrótów klawiszowych w powtórkach. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za powstałe utrudnienia.
Pozdrawiamy!
japonskiwachlarz

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

U mnie enter dalej nie działa.
Otus
japonskiwachlarz - Dziękujemy za informację. Jeśli napotykasz nadal na problemy z działaniem skrótów klawiszowych w powtórkach, prosimy o zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji. Można ją pobrać na stronie https://www.mozilla.org/pl/firefox/new/ - 10 lat temu
Otus - Zaczęło działać 1-2 godziny później. - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

mnie obecnie przy powtórkach skacze obraz w górę i w dół - -też tak macie?
zorija
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu
Rider_1984 - Też tak mam. - 10 lat temu
ewa159 - Tak, też tak mam i jest to denerwujące. Jest jeszcze kilka utrudnień, które wychodzą w praniu. - 10 lat temu
zorija - kiedyś mi skakało w prawo i lewo -tutor mi poradził,aby wyczyścić dane przeglądarki co zrobiłam i pomogło- a teraz powtórzyłam to samo i nic! Każdy wie co to znaczy wyczyścić całą historię przeglądania i potem mordować się z różnymi logowaniami itp.Więc ostrzegam nie róbcie tego bo to nie pomaga.A swoją drogą zastanawiam się dlaczego każda manipulacja przy oprogramowaniu czyniona przez administrację powoduje u użytkowników uciążliwe problemy-nigdzie się z tym więcej nie spotkałam - 10 lat temu
japonskiwachlarz - @zorija, wyczyszczenie pamięci podręcznej i ciasteczek w przeglądarce nie musi wiązać się z wyczyszczeniem zapamiętanych haseł i historii przeglądania. Należy zaznaczyć odpowiednie opcje w oknie czyszczenia danych przeglądarki - czyli np. tylko pliki tymczasowe/pamięć podręczną/cache oraz ciasteczka/cookies.
Pozdrawiamy :)
- 10 lat temu zmieniany: 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

funkcjonalność przewijania góra-dół ( w zależności czy mamy coś wpisać, czy sprawdzamy poprawność odpowiedzi/oceniamy naszą odpowiedź) jest funkcjonalnością zamierzoną - tak wynika z kodu aplikacji.
z tego co zauważyłem funkcjonuje tylko wtedy, gdy okno powtórek nie mieści nam się na ekranie.
ja oceniam pozytywnie tą zmianę - przy czym warto by było dodać checkboxa w celu włączenia/wyłączenia.
dla małych ekranów (netbooki 10" i tablety) sprawdza się bardzo dobrze.
R
ravel
okm18 - Popieram prośbę o dodanie checkbox'a - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Dziękujemy za zgłoszenie. Postaramy się poprawić problem z przewijaniem w najbliższym czasie. Jest to wynik usprawnienia wprowadzonego dla telefonów, jednakże widzimy, że powoduje ono przeskakiwanie również na ekranach mniejszych urządzeń stacjonarnych (niektórych laptopów/netbooków). Postaramy się wprowadzić odpowiednie poprawki tak, aby w przypadku urządzeń stacjonarnych automatyczne przesuwanie ekranu się nie pojawiało.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.
japonskiwachlarz
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu
ravel - Prośba ponowna o rozważenie dodania checkboxa włączającego/wyłączającego funkcję automatycznego przewijania. Od strony programistycznej jest to niewielki nakład pracy, natomiast z pewnością część użytkowników na tym skorzysta. - 10 lat temu
japonskiwachlarz - Niestety, nie planujemy wdrożenia takiej opcji. Nie chcemy przytłaczać użytkowników dodatkowymi opcjami w ustawieniach, a zwłaszcza takimi, które dotyczą modułu powtórek. Automatyczne przewijanie strony w powtórkach planujemy zachować dla urządzeń mobilnych.
Pozdrawiamy :)
- 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Podobne wątki