![]() | aleksandra555 |
R | radmar2 |
esterka - A gdzie bywają ogłaszane promocje dla obecnych abonentów? Też na grouponie?
Znam temat promocji świąteczno-noworocznych z forum, jednak sama na nic takiego nie trafiłam. - 13 lat temu |
|
radmar2 - Często przychodzą informacje o promocjach na e-maile. Np. jakieś dwa tygodnie temu była promocja na "business english".
-
13 lat temu
|
|
joke1 - Pisałem kiedyś z administracją i jeśli chcę przedłużyć abonament to mogę wykupić ten na grouponie "dla nowych użytkowników" następnie zostanie mi przedłużony pakiet.
- 13 lat temu zmieniany: 13 lat temu |
+1 |
ifoma - Radmar2, mowisz ze sa promocje wakacyjne... Pamietasz moze jakie mniej wiecej i kiedy dokladnie? Bo juz sie napalilam na groupona, ale moze warto poczekac...
-
13 lat temu
zmieniany: 13 lat temu
|
|
radmar2 - ifoma: Nie ma na co się napalać. Cena zawsze jesto podobna, aby nie powiedzieć identyczna. Dodatkowo na grouponie możesz dokupić nawet 3 lata, a promocja dla obecnych będzie zapewne na rok. Gdyby nie to, że mam opłacony abo na najbliższe 1091 dni, na pewno postarał bym się skorzystać z tej promocji z groupon-a.
-
13 lat temu
|
|
ifoma - a czesto sa takie promocje na grouponie? bo nie chce przegapic i pozniej czekac kilka miesiecy:/ i jak to jest z tym przedluzaniem abonamentu? czy on sie sumuje? w sensie czy jezeli np wykupie sobie abonament na pol roku, zostanie mi powiedzmy jeszcze 3 miesiace do konca a dostane fajna oferte powiedzmy na 3 lata, to te 3 lata beda sie liczyly od momentu kiedy konczy mi sie stary abonament czy od momentu aktywacji nowego?
-
13 lat temu
|
|
radmar2 - Czas zostanie doliczony. Np. jeśli zostało ci przykładowo 150 dni i dokupisz rok, to będziesz miała 515 dni. Tak więc nie warto czekać do ostatniej chwili. Promocje dla obecnych "user-ów" są najczęściej 2 razy w roku. Na groupon-ie (dla nowych użytkowników) chyba częściej (kilka razy w roku). Ale jeśli zostało Ci mniej niż pół roku ja bym osobiście nie ryzykował i postarał się o skorzystanie z obecnej.
-
13 lat temu
zmieniany: 13 lat temu
|
|
![]() |
|
aleksandra555 - Wykupiłam groupon na rok, ale jak kliknełam opcje realizacji kuponu to wyskoczyła mi informacja, że muszę założyć nowe konto na eTutor. Nie wiem gdzie mam wprowadzić mój kod grouponu, żeby udało się przedłużyć abonament.
-
13 lat temu
|
|
radmar2 - aleksandra555: No przecież piszemy cały czas, że na groupon-ie promocje przeznaczone są dla nowych klientów. Napisz na [...]@etutor.pl i zapewne otrzymasz satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.
-
13 lat temu
|
|
esterka - W mailach, które dostaję, eTutor proponuje mi opłacenie abonamentu bez żadnych zniżek, obojętnie czy to premium czy zwykły abonament (na premium w tej chwili mi nie zależy). Może te promocje przeznaczone są tylko dla młodzieży lub dla osób niemieszkających w Polsce. Jakoś głupio mi pisać prośbę o zniżkę. Raczej poczekam - może kiedyś będzie promocja, na którą i ja się załapię.
-
13 lat temu
|
|
zolty - Maile o promocji na kurs business english oraz wcześniej, o promocji świątecznej, były rozsyłane do wszystkich aktywnych Użytkowników. Zdarza się, że wiadomości są kwalifikowane jako spam przez konto pocztowe odbiorcy, bądź czasem wiadomość po prostu nie dociera. Jeśli nie otrzymała Pani wiadomości o promocji, a jest nią zainteresowana, prosimy o kontakt pod adresem [...]@etutor.pl
-
13 lat temu
|
|
esterka - Tzn. że do mnie wiadomości z jakiegoś powodu ??? nie docierają. Pilnuję swoich kont, spamu też.
-
13 lat temu
zmieniany: 13 lat temu
|
+1 |
esterka - A już myślałam, że niedocieranie maili z promocjami ma związek z premium. Nawet żartowałam, że nie prosi się kury znoszącej złote jajka o takie na jajecznicę ;) Miałam różne komputery, programy pocztowe i konta, ale na koncie w eT. zawsze był haczyk w okienku przeznaczonym na powiadomienia o ofertach. Sprawdzam pocztę nie tylko za pomocą programu pocztowego, ale również bezpośrednio na koncie operatora.
-
13 lat temu
zmieniany: 13 lat temu
|
|
esterka - Trudno mi uwierzyć, że maile tak po prostu nie dotarły. Nie jestem sama, więc to może jakiś błąd w systemie eT.
Przemyślałam sprawę - nieważne co o mnie myślicie - co innego zgłoszenie problemu, jeżeli zaistniał. Natomiast prośby o zniżkę jednak nie napiszę. - 13 lat temu |
|
p-o-l-a - Esterka problem już kiedyś był poruszany, ja nigdy takiego maila nie dostałam, a jestem tutaj od 2008 roku. Kiedyś dowiedziałam się o promocjii z forum i wtedy bardzo dużo osób też pisało o braku takich maili.
-
13 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
![]() | lukaszgd |
aleksandra555 - Kierownictwo eTutor rzeczywiście jest bardzo "user-friendly". Mój kupon z groupona został zrealizowany. Dzięki.
-
13 lat temu
|
|
lukaszgd - Zamówiłem kupon z Grupona czyli tak jak Pani zwrócić się do kierownictwa czy mogę aktualne konto przedłużyć tym kuponem ? Ciekawe czy dla mnie będą tak samo życzliwi jak dla Pani ;) Pozdrawiam.
-
13 lat temu
|
|
aleksandra555 - Lukasz'u napisz maila na adres [...]@etutor.pl i na pewno dostaniesz szybką odpowiedź co zrobić. Będzie dobrze :-)
-
13 lat temu
|
|
lukaszgd - Potwierdzam :) Administracja etutor bardzo user-friendly. Jestem miło zaskoczony :)
-
13 lat temu
|
+1 |
enio1 - Ja tak robię od dłuższego czasu. Niestety tracę wszystkie swoje powtórki, ale czego się nie robi dla zoszczędzenia ponad 150 zł
-
13 lat temu
|
|
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.