Aplikacje na telefony i tablety

Android

Aplikacja mobilna eTutor na platformę Android dostępna w Google Play Store umożliwia dostęp do najważniejszych funkcji serwisu, w tym działów Lekcje, Powtórki, Gry językowe, Słownik.

Pobierz aplikację eTutor z Google Play

Dostępne są również aplikacje Słownik angielskiego Diki Android i Słownik niemieckiego Diki Android, umożliwiające korzystanie ze słownika Diki (w tym odtwarzanie nagrań i dodawanie słówek do powtórek w eTutor).

Aplikacje są kompatybilne z systemem Android 4.4 lub nowszym. Działają zarówno na telefonach, jak i tabletach. Możliwe jest też korzystanie z eTutor w mobilnej przeglądarce Chrome.

iPhone i iPad

Aplikacja mobilna eTutor na platformę iOS dostępna w Apple App Store umożliwia dostęp do najważniejszych funkcji serwisu, w tym działów Lekcje, Powtórki, Gry językowe, Słownik.

Pobierz aplikację eTutor z Apple App Store

Dostępna jest także mobilna aplikacja Diki na iPhone i iPad, umożliwiająca korzystanie ze słownika angielskiego (w tym odtwarzanie nagrań i dodawanie słówek do powtórek w eTutor).

Aplikacje są kompatybilne z iOS 8.0 lub nowszym. Działają zarówno na telefonach, jak i tabletach. Możliwe jest też korzystanie z eTutor w mobilnej przeglądarce Safari.

Windows Phone

Platforma eTutor nie wspiera systemu Windows Phone. Nie gwarantujemy, że wszystkie funkcje serwisu będą działać poprawnie na urządzeniach z tym systemem.

Pytania i odpowiedzi

Czy do korzystania z aplikacji mobilnej eTutor konieczne jest połączenie z internetem?

Tak, aplikacje eTutor i Diki opisane na tej stronie wymagają do działania połączenia z internetem.

Które funkcje eTutor wymagają skorzystania z komputera?

Dokładamy wszelkich starań, aby z eTutor i Diki można było wygodnie korzystać także na urządzeniach mobilnych. Ze względu na ograniczenia techniczne, kilka funkcji jest jednak niedostępnych:

  • nagrywanie wypowiedzi w lekcjach,
  • Trener wymowy.

Aby skorzystać z wymienionych funkcji, zaloguj się do eTutor z przeglądarki na laptopie lub komputerze stacjonarnym, spełniającym wymagania opisane na stronie Pomoc: Wymagania techniczne.

Co zrobić w przypadku problemów z odtwarzaniem nagrań na moim urządzeniu?

Jeśli Twój telefon wymieniony jest na liście kompatybilnych urządzeń powyżej i ma zainstalowaną aktualną wersję naszej aplikacji, a pomimo to nagrania nie odtwarzają się, upewnij się że:

  • telefon nie jest przełączony w tryb cichy/z alarmem wibracyjnym (powoduje to wyłączenie dźwięku w wielu aplikacjach),
  • dźwięk nie jest całkowicie ściszony,
  • dotyczy telefonów iPhone: dźwięk nie został wyciszony za pomocą przełącznika z boku obudowy,
  • dotyczy iPhone i iPad: inna aplikacja, na przykład odtwarzacz muzyki, nie odtawrza dźwięku w tym samym czasie.

Co zrobić, gdy po uruchomieniu aplikacji eTutor Android lub Diki Android na moim urządzeniu pojawia się tylko biały ekran?

Na bardzo niewielkiej liczbie urządzeń Android pojawiają się błędy w obsłudze certyfikatów SSL przez systemowe komponenty. Aby rozwiązać problem, należy upewnić się, że na telefonie są zainstalowane aktualne wersje następujących komponentów:

Dlaczego na platformie iOS nagrania nie odtwarzają się po pierwszym załadowaniu ćwiczenia?

Ze względu na ograniczenia techniczne, w ćwiczeniu Obrazki oraz w elementach Multireprezentacji dźwięk nie odtwarza się automatycznie po pierwszym załadowaniu strony z ćwiczeniem. Wystarczy jednak kliknąć widoczną na ekranie ikonkę głośniczka, aby bez przeszkód korzystać z ćwiczenia.

Dlaczego warto mieć zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji?

Aplikacje mobilne na telefony i tablety są przez nas regularnie aktualizowane. Zalecamy włączenie mechanizmu automatycznej aktualizacji aplikacji, aby mieć pewność, że będzie ona działać poprawnie. Jeżeli pojawią się problemy z działaniem aplikacji, należy upewnić się najpierw, że na Twoim urządzeniu zainstalowana jest najnowsza dostępna wersja.

Używamy cookies i podobnych technologii do analizy statystyk odwiedzalności i innych celów opisanych w Polityce prywatności.
Możesz określić ustawienia przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.

Pomoc i wsparcie