Aplikacje na telefony i tablety

Android

Aplikacja mobilna eTutor na platformę Android dostępna w Google Play Store umożliwia dostęp do najważniejszych funkcji serwisu, w tym działów Lekcje, Powtórki, Gry językowe, Słownik.

Pobierz aplikację eTutor z Google Play

Dostępne są również aplikacje Słownik angielskiego Diki Android i Słownik niemieckiego Diki Android, umożliwiające korzystanie ze słownika Diki (w tym odtwarzanie nagrań i dodawanie słówek do powtórek w eTutor).

Aplikacje są kompatybilne z systemem Android 4.4 lub nowszym. Działają zarówno na telefonach, jak i tabletach. Możliwe jest też korzystanie z eTutor w mobilnej przeglądarce Chrome.

iPhone i iPad

Aplikacja mobilna eTutor na platformę iOS dostępna w Apple App Store umożliwia dostęp do najważniejszych funkcji serwisu, w tym działów Lekcje, Powtórki, Gry językowe, Słownik.

Pobierz aplikację eTutor z Apple App Store

Dostępna jest także mobilna aplikacja Diki na iPhone i iPad, umożliwiająca korzystanie ze słownika angielskiego (w tym odtwarzanie nagrań i dodawanie słówek do powtórek w eTutor).

Aplikacje są kompatybilne z iOS 8.0 lub nowszym. Działają zarówno na telefonach, jak i tabletach. Możliwe jest też korzystanie z eTutor w mobilnej przeglądarce Safari.

Windows Phone

Platforma eTutor nie wspiera oficjalnie systemu Windows Phone. Nie gwarantujemy, że wszystkie funkcje serwisu będą działać poprawnie na urządzeniach z tym systemem.

Pytania i odpowiedzi

Czy do korzystania z aplikacji mobilnej eTutor konieczne jest połączenie z internetem?

Tak, aplikacje eTutor i Diki opisane na tej stronie wymagają do działania połączenia z internetem.

Które funkcje eTutor wymagają skorzystania z komputera?

Dokładamy wszelkich starań, aby z eTutor i Diki można było wygodnie korzystać także na urządzeniach mobilnych. Ze względu na ograniczenia techniczne, kilka funkcji jest jednak niedostępnych:

  • nagrywanie wypowiedzi w lekcjach,
  • Trener wymowy.

Aby skorzystać z wymienionych funkcji, zaloguj się do eTutor z przeglądarki na laptopie lub komputerze stacjonarnym, posiadającym zainstalowaną wtyczkę Adobe Flash Player i spełniającą pozostałe wymagania opisane na stronie Pomoc: Wymagania techniczne.

Co zrobić w przypadku problemów z odtwarzaniem nagrań na moim urządzeniu?

Jeśli Twój telefon wymieniony jest na liście kompatybilnych urządzeń powyżej i ma zainstalowaną aktualną wersję naszej aplikacji, a pomimo to nagrania nie odtwarzają się, upewnij się że:

  • telefon nie jest przełączony w tryb cichy/z alarmem wibracyjnym (powoduje to wyłączenie dźwięku w wielu aplikacjach),
  • dźwięk nie jest całkowicie ściszony,
  • dotyczy telefonów iPhone: dźwięk nie został wyciszony za pomocą przełącznika z boku obudowy,
  • dotyczy iPhone i iPad: inna aplikacja, na przykład odtwarzacz muzyki, nie odtawrza dźwięku w tym samym czasie.

Dlaczego na platformie iOS nagrania nie odtwarzają się po pierwszym załadowaniu ćwiczenia?

Ze względu na ograniczenia techniczne, w ćwiczeniu Obrazki oraz w elementach Multireprezentacji dźwięk nie odtwarza się automatycznie po pierwszym załadowaniu strony z ćwiczeniem. Wystarczy jednak kliknąć widoczną na ekranie ikonkę głośniczka, aby bez przeszkód korzystać z ćwiczenia.

Dlaczego warto mieć zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji?

Co jakiś czas udostępniamy nowe bezpłatne aktualizacje aplikacji mobilnych na telefony i tablety. Zalecamy regularną instalację udostępnianych aktualizacji, najlepiej poprzez włączenie mechanizmu automatycznej aktualizacji aplikacji. Nowe wersje aplikacji zawierają usprawnienia i poprawki błędów.

Po udostępnieniu nowej wersji aplikacji poprzednia wersja jest wspierana przez około 1 miesiąc. Jeżeli pojawią się problemy z działaniem aplikacji, należy upewnić się najpierw, że na Twoim urządzeniu zainstalowana jest najnowsza dostępna wersja.

Używamy cookies i podobnych technologii do analizy statystyk odwiedzalności i innych celów opisanych w Polityce prywatności.
Możesz określić ustawienia przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce.