ZALOGUJ SIĘ

Jaki system nauki z eTutor dla początkującego ?

13 lat temu
Jaki system nauki dla początkującego ?

Przeczytałem Pomoc oraz wiele wątków z forum. Mimo to nie jestem pewien, czy jako początkujący właściwie zamierzam zorganizować sobie naukę z eTutor.

Zakładka „Lekcje” zawiera materiał, który przerabiam zgodnie z podaną kolejnością, codziennie przerabiam także powtórki w których pojawiają się słówka z którymi miałem problemy w trakcie przerabiania lekcji – to jest dla mnie jasne. Nie bardzo wiem jednak kiedy powinienem zaglądać do kart „Słówka” i „Gramatyka” – czy powinienem to zrobić po przerobieniu całego materiału z poziomu A1 z karty „Lekcje” czy też niezależnie od tego materiału, czy może postępować zgodnie z jakimś innym kluczem? W kartach tych również są oznaczenia poziomów zakładam więc, że nie wykonuje się zadań z poziomu A2 z karty np. „Gramatyka” przed zakończeniem wszystkich zadań z poziomu A1 z karty „Lekcje”.

Kolejna sprawa to zadania z karty „Ćwiczenia” – czy są one w jakiś ustalony sposób zsynchronizowane z procesem nauki czy też należy je traktować jako dodatek z którego korzysta się w sposób całkowicie dowolny ?

W moim przypadku przejrzystość i akceptacja systemu jest ściśle powiązana z samodyscypliną stąd potrzeba zrozumienia zasad. Sądzę, że odpowiedź doświadczonych eTutorowiczów może pomóc także innym początkującym. A może Ci „starzy” eTutorowicze podzielą się swoim systemem korzystania z eTutor :)

Serdecznie wszystkich pozdrawiam
J
jangjang

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 2

Myślę że najlepszy wariant na początek to nowa lekcja powtórki i foto lekcje póżniej gramatyka Słówka są najważniejsze.Otocz się językiem słuchaj w każdej wolnej chwili nagrań mp3,zobaczysz efekty będą zdumiewające

POZDRAWIAM
stare_jskowronski12

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.