D | dstanczyk86 |
darkobo |
londynwarszawianka - Goscie w firmie to formalne zachowanie plus rozmowa z nimi, czyli jakies dialogi o neutralnych tematach tzw. ‘small talks’.
-
11 miesięcy temu
|
+5 |
dstanczyk86 - Dokładnie tak. Mam po prostu spore luki, bo długo angielski mi nie był potrzebny, licząc w latach. Myślałam, że gdzieś są tutaj lekcje tematyczne. Mimo wszystko dziękuję za wskazówki i chęci pomocy. Wrócę się chyba do podcastów.
-
11 miesięcy temu
|
+3 |
londynwarszawianka - W przyjmowaniu gosci biznesowych to etykieta sie przyda, a potem to przedstawienie siebie jako ‘introduce yourself’, nastepnie prowadzenie rozmowy przy stole, czy bufecie, czyli rozmowa about food, hobby, local attractions etc.
-
11 miesięcy temu
zmieniany: 11 miesięcy temu
|
+2 |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
TomekK7 Pracownik eTutor |
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.
Używamy plików cookie i podobnych technologii do analizy statystyk odwiedzalności i innych celów opisanych w Polityce prywatności. Jeśli wybierzesz „Akceptuj wszystko”, wszystkie ciasteczka opisane w naszej Polityce prywatności będą przechowywane w Twojej przeglądarce. Jeśli wybierzesz opcję „Odrzuć wszystko”, w Twojej przeglądarce będą przechowywane wyłącznie niezbędne do funkcjonowania witryny pliki cookie. W każdej chwili możesz dokonać zmiany w swoich ustawieniach.
Nie pijcie z Chińczykami oni potrafią wypić.
"Come on in" - Wchodźcie do środka!
"Cheers" - Na zdrowie!
Ale w Londynie "Cheers" - dzięki!
Ale na przyjęciach biznesowych zwykle na początku bywa formalnie a potem różnie.
Wydaje mi się, że to też zależy z jakiego kraju jest gość. - 11 miesięcy temu zmieniany: 11 miesięcy temu
Business dinner etiquette
https://youtu.be/h2-HY2oRzm4 - 11 miesięcy temu zmieniany: 11 miesięcy temu
Wykup dostęp, aby dodać komentarz.