ZALOGUJ SIĘ

Jaka jest różnica pomiędzy "navy" i "dark blue"?

12 lat temuostatnia aktywność: 9 lat temu
Nie znam się na kolorach i dla mnie te dwa kolory "navy" i "dark blue" wyglądają identycznie. Zresztą ten kto dodawał obrazki myślał chyba podobnie, bo kolory są identyczne.
https://www.etutor.pl/nauka/baza/?id=44&lelementid=770
Wg wiki granatowy i ciemnoniebieski to te same kolory:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_kolor%C3%B3w

Może należałoby zestawić te kolory inaczej albo zmienić obrazki.

Wiem, że w angielskim "navy" - "granatowy" to kolor marynarki. Może warto by zamiast plamy koloru dać zdjęcie marynarza.
Bilberry
hotaru85 - Nazwa w języku angielskim, navy blue, wzięła się od ciemnoniebieskich mundurów noszonych przez brytyjskich oficerów marynarki wojennej, następnie wprowadzonych również w innych marynarkach świata (np. w Stanach Zjednoczonych). - 12 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 7

hotaru85
DAD - To było pewne że zaraz jakaś kobieta zaprotestuje :)

NO ale faktycznie mają inne odcienie.
- 12 lat temu
lamia_wroc - DAD ---> :) lol - 12 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Bilberry odpowiem Ci dość sugestywnie.
Kobiety rozróżniają znacznie więcej odcieni kolorów niż mężczyźni.
Dalsze wyjaśnienia będą zbędne :)
Hermenegilda
yathe - ...ale zato faceci mają bardziej rozwinięte kubki smakowe ;) i tym samym są lepszymi kucharzami ;P - 12 lat temu zmieniany: 12 lat temu
Jokasta - yathe może i jesteście lepszymi kucharzami, ale dlaczego to kobiety spędzają więcej czasu w kuchni????? :) ''za to'' - 12 lat temu zmieniany: 12 lat temu
yathe - ha ha ha, nie wiem. Jednak osobiście nie mieszam stereotypów społecznych z faktami :P - 12 lat temu
Hermenegilda - Jokasta, bo mężczyźni są bardziej leniwi:D
Ale Nam się zaraz dostanie :P
- 12 lat temu zmieniany: 12 lat temu