ZALOGUJ SIĘ

Czy można się nauczę ang od A2 do B2E w 3 semestry?

12 lat temuostatnia aktywność: 12 lat temu
Witam!

Jestem studentem i od tego semestru zaczyna mi się na studiach język, który muszę zaliczyć na poziomie co najmniej B2E. Postanowiłem, że w końcu trzeba zrezygnować ze stawiania niemieckiego na pierwszym miejscu i zapisałem się na angielski (które wcześniej praktycznie się nie uczyłem - powiedzmy że miałem wiedzę z ang na poziomie A1).
W tym semestrze mam ang A2 w przyszłym chcę wziąć B1 a w kolejnym B2.

Czy uważacie, że w ciągu tych 3 semestrów będę w stanie nauczyć się ang na poziomie B2, czy może lepiej sobie odpuścić tą naukę i zaliczyć na to b2 niemiecki?

Wiem, że oczywiście wszystko można osiągnąć ciężką pracą, ale chodzi mi tutaj raczej o taką 'normalną' naukę - nie mogę na język poświęcić połowy dnia, bo mam jeszcze inne obowiązki/przedmioty...
X
xkrystekx
quantum137 - Co oznacza poziom B2E bo się jeszcze z takim nie spotkałem.
Czy to wewnętrzny podział na uczelni poziomu B2?
- 12 lat temu
marta.kasprzyk - Na wielu uczelnia każdy poziom przerabia się przez 2 semestry. Pierwszy semestr zakończony jest zwykłym kolokwium, a drugi już egzaminem, stąd dodatek E. Jedna książka z reguły na 2 semestry, tak aby programy nie nachodziły na siebie i aby zachowana była ciągłość nauki.

Ciężka sprawa, abyś z B1 przeszedł na B2E, jeśli nie znasz dobrze języka. Ominiesz pół książki B1 i pół książki B2. Jeśli chcesz to nadrabiać sam to ok :) Nie ma nic niemożliwego.
- 12 lat temu
quantum137 - Rozumiem ale jeśli tak faktycznie jest w tym przypadku to B2E nie jest oznaczeniem poziomu tylko rodzajem egzaminu sprawdzającego wiedzę z danego poziomu.

Pytający wyraźnie pisze, że B2E to poziom i stąd moje pytanie.
- 12 lat temu zmieniany: 12 lat temu