ZALOGUJ SIĘ

Promocja na kurs języka angielskiego

zmodyfikowany: 10 lat temuostatnia aktywność: 10 lat temu
Jest właśnie promocja na kurs angielskiego - sory, ale link usunęłam, zgodnie z sugestią Fenixior
A
anialew

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 17

Radzę usunąć ten link, bo ktoś może go wykorzystać do złych celów.
Fenixior
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu
anialew - Nie rozumiem, do jakich celów? o co chodzi? - 10 lat temu zmieniany: 10 lat temu
Fenixior - W tym linku są dane do logowania na konto, więc lepiej je usunąć, bo ktoś kto wie o co chodzi i lubi robić na złość może się zalogować i namieszać. - 10 lat temu
anialew - Dzięki za radę, link usunęłam. Pozdrawiam - 10 lat temu
daga3030 - Dzięki za ostrzezenie - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Nie mogę uwierzyć, że eTutor nadal (i mimo obietnicy) nic nie zrobił z kwestią spersonalizowanych linków do ofert promocyjnych! Jestem totalnie rozczarowana postawą administracji.

Pierwszy raz problem odkryłam dokładnie 16.08.2011 roku! Napisałam w tej sprawie kilka maili, m.in. ten:


"Czy jeśli wyślę komuś link promocyjny to ta osoba klikając na niego będzie miała dostęp do mojego konta? Rok temu sygnalizowałam Państwu swoje wątpliwości i otrzymałam odpowiedź, aby zmienić hasło (!). Jak kwestia bezpieczeństwa konta wygląda w tej chwili? Dlaczego nadal wysyłacie Państwo oferty promocyjne posługując się spersonalizowanymi linkami mimo, iż rok temu otrzymałam następującą odpowiedź?

>Linki takie miały w zamyśle ułatwić Użytkownikom dokonywanie zakupu, nie przewidzieliśmy jednak, że będą Państwo przesyłać sobie te linki - każdy aktywny Użytkownik otrzymał bądź otrzyma wiadomość o promocji. W przyszłości zapewne nie będziemy już stosować takiego rozwiązania.

Nie było tak ważnej informacji o tym, iż linki są indywidualnie przypisane do kont, więc należy zachować ostrożność. Poza tym to, iż ja nie wyślę linka sprawy nie załatwia. Wystarczy, że uczyni tak mój znajomy z którym koresponduję i osoba trzecia będzie miała wgląd w naszą (a więc i moją!) prywatność."



Odpowiedzi nie otrzymałam, więc napisałam ponownie:

"Kliknięcie w link promocyjny loguje do konta użytkownika, do którego ów link Państwo wysłali.
Nie zastosowaliście Państwo odpowiedniego zabezpieczenia kont i naraziliście użytkowników na poważne straty. Sprawa jest poważna".


Tym razem odpowiedzi również nie otrzymałam. Upłynęło kilka lat, a eTutor nadal nie zrobił nic, aby chronić naszą prywatność. Nie zdziwię się jak pewnego dnia nasze dane i korespondencja będą dostępne i w Google! Zresztą nasze dane już w Google kiedyś się wyświetlały (imiona i nazwiska)!

Nie chciałam sprawy ujawniać, aby ludzie nie zaczęli wchodzić na cudze konta, ale użytkownik @fenixior to uczynił, więc jest jak jest. Na dodatek moje maile pozostały bez odzewu. Jestem więc zmuszona opisać to wszystko na forum. Mam nadzieję, że wątek nie zostanie usunięty pod pretekstem nieaktualnej już promocji.
bird
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Witam.
Nie bardzo wiem o co chodzi. Po kliknięciu "zamawiam", są dane konta nie tego co wysyłał link, lecz dane z mojego konta.
Dlatego nie widzę powodów dlaczego linki mają być usuwane. Mam nadzieję że tak samo jest jak ktoś inny wchodzi, to widzi dane swojego konta, a nie konta wysyłającego link.




Pozdrawiam.
?
Gość
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu
dania57 - jest dokładnie tak jak piszesz. Ja też skorzystałam z linku, który podała anialew i po kliknięciu zamawiam pojawiły się tylko moje dane. - 10 lat temu
bird - Skopiujcie te linki i otwórzcie w innej przeglądarce. Albo wyszukajcie wątek w Google (ale wcześniej się wylogujcie). W każdym z tych dwóch przypadków wejdziecie na nie swoje konto. - 10 lat temu
Gość - Bardzo możliwe, tego nie próbowałem. Faktem jest że hasło do konta nie jest podane i zalogować się na czyjeś konto bez znajomości hasła jest raczej niemożliwe.

Pozdrawiam.
- 10 lat temu
bird - Ale ja tutaj nie o hasłach. Zresztą hasła już nie potrzeba - staje się nim ów nieszczęsny spersonalizowany link. - 10 lat temu
Gość - Jeżeli tak, to masz rację. - 10 lat temu
dania57 - masz rację, na innej przeglądarce po kliknięciu zamawiam są nie moje dane. - 10 lat temu
barwa.jesienna - @sskorupski - dziękuję :) - 10 lat temu zmieniany: 10 lat temu
Gość - Usunąłem, ale żeby nie te linki, to nie byłbym w stanie skorzystać z promocji. Dotyczy to też innych.

Pozdrawiam.
- 10 lat temu
barwa.jesienna - Wiem, ja też otrzymuję je bardzo rzadko, tzn. na początku tego roku dostałam, ale wcześniej nigdy, teraz też nie. Tym razem nie mam potrzeby, ale kiedyś też korzystałam z takich linków. Oczywiście nie wygrałam w totka;) - ważność konta bardzo mi się wydłużyła, bo zmieniłam "premium", wykupione tuż przed jego likwidacją, na zwykły abo. - 10 lat temu zmieniany: 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Już kilka osób skorzystało z tego linku. No i co, czego więc możemy się spodziewać? Swoją drogą to dobrze, się stało, że o tym rozmawiamy. Może etutor wyrazi swoje zdanie?
A
anialew

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

No i jeszcze jedna uwaga. Gdyby etutor w aktualnościach napisał do użytkowników, że na swoich pocztach mają link z promocją to z pewnościa każdy z nas skorzystałby z niego, a nie z tych proponowanych przez innych. No chyba, że autorem tych linków nie jest etutor. Proszę wiec etotora o wyjaśnienia również tej kwestii.
A
anialew
anialew - Sprawdziłam, autorem linku jest etutor. - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Witam.

Ja się zastanawiam dlaczego serwis nie udostępnia każdemu z korzystającym z serwisu wiadomości o istniejącej promocji.
Trzeba tego szukać i nie każdemu to się udaje. Pozostaje liczyć na życzliwość uprzejmych osób, żeby udostępnili link.
Może serwis chce więcej na nas zarobić? Bo nie każdy jest w stanie znaleźć promocję. Nie każdy otrzymuje maile z linkami do promocji. Może warto by było żeby zaczęto nas traktować pod tym względem w sposób poważny.
Ja rozumiem że dzięki ukrywaniu promocji serwis więcej zarobi, ale czy tylko liczy się kasa?

Pozdrowienia, również dla serwisu.
?
Gość
anialew - Dzięki za wsparcie. Pozdrawiam - 10 lat temu
dania57 - Też tego nie rozumiem, dlaczego tylko "wybrańcy losu" mogą korzystać z takich promocji. Jestem ciekawa jakie kryteria trzeba spełnić aby otrzymać taką wiadomość na prywatną pocztę. - 10 lat temu
p-o-l-a - Zaraz napiszą Wam, że pewnie w spamie macie wiadomości lub coś macie w ustawieniach nie tak, znam to z autopsji. - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Witam, uczę się na platformie etutor od sierpnia 2008 roku i nigdy nie dostałam oferty na maila- pisałam już o tym wiele razy i nic, zawsze muszę korzystać z uprzejmości osób wklejających linki z promocją, jest to bardzo demotywujące i frustrujące. Do wiadomości etutora w spamie też nie mam od was wiadomości. Nie rozumiem takiego postępowania. Bird mnie też mają w nosie.
P
p-o-l-a
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu
rupcio - Jak to w życiu trzeba się potargować, napisz do nich maila to udzielą Ci rabatu. - 10 lat temu
p-o-l-a - Tylko wiesz Rupcio chodzi o zasadę, mogę napisać, ale chcę być traktowana "fair" nie lubię prosić o promocje. Jestem z etutorem już bardzo długo i najzwyczajniej w świecie jest mi przykro, że promocje mnie zawsze omijają. - 10 lat temu
rupcio - No pewnie że byłoby lepiej gdyby sami wysyłali maile ale co poradzic jak nie chca:( Trzeba samemu - 10 lat temu
Gość - Ja nie mam zamiaru się poniżać i prosić o promocję.
Mam nadzieję że serwis będzie traktował każdego jednakowo i z promocji, o ile będzie, będą wiedzieli wszyscy, a nie tylko wybrani.

Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego.
- 10 lat temu
p-o-l-a - Sskorupski dokładnie jestem tego samego zdania. - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Ja też nie dostałam maila z linkiem. A szkoda, bo akurat w grudniu odnawiam abonament.
W spamie też nie ma bo sprawdzam to regularnie. Co ciekawe, informacja o tym, że kończy mi się abonament przyszła z pięć razy - więc nie jest tak, że maile z e-tutora są gdzieś blokowane.
W
Wiedzma_z_Gor

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Drodzy Użytkownicy,

Prosimy o nie udostępnianie linków promocyjnych innym użytkownikom, ponieważ są one (jak już Państwo zauważyli) spersonalizowane i przypisane do konkretnego konta
Wiadomości te są wysyłane na adres mailowy przypisany do konta użytkownika, a okres promocji jest ustawiony tak, aby każdy zdążył tę wiadomość odczytać (w tym przypadku promocja obowiązuje do 15 stycznia 2014). Linki są spersonalizowane, aby ułatwić zakup. Zamawiając kurs na stronie pojawia się informacja, jakiego loginu dotyczy transakcja.
Ciężko jest mi teraz dokładnie stwierdzić, dlaczego niektórzy z Państwa nie dostali tej wiadomości, ponieważ przyczyn może być kilka (jak odznaczona opcja przysyłania powiadomień na stronie danych konta w serwisie eTutor).
Odpowiadając na sugestię anialew o umieszczaniu takiej informacji w aktualnościach - nie robimy tego, ponieważ nie każdy Użytkownik dostaje taki mailing (np. osoby, które w niedługim okresie przed uruchomieniem promocji dokonały zakupu abonamentu, ponieważ zdarzało się, że po prostu drażniły je takie powiadomienia).

Z promocji świątecznej może skorzystać każdy Użytkownik serwisu. Jeśli do kogoś nie dotarła informacja o promocji na adres mailowy nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystał z niej dokonując wpłaty bezpośrednio na nasze konto. Dane do przelewu są dostępne w zakładce "O nas" u dołu strony (https://www.etutor.pl/informacje/kontakt/). Możemy je także bez problemu przesłać po uprzednim kontakcie mailowym lub telefonicznym.

Mam nadzieję, że zrozumieją Państwo naszą postawę.

Pozdrawiam
Renata Kowalczyk
renata_k
Pracownik eTutor
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu
dania57 - Jestem jedną z takich osób, które dokonały przedłużenia abonamentu przed uruchomieniem promocji. I proszę mi wierzyć, nie czułabym się rozdrażniona nic a nic, gdybym otrzymała email z promocją na swoją pocztę.
Czy nie prościej jest umieścić taką informację w aktualnościach niż odpowiadać na każdą prośbę o promocje?
- 10 lat temu
Gość - Wielu użytkowników wogóle nie będzie wiedziała o promocji. No ale to jest wam na rękę. Dzięki temu więcej zakupi kurs bez promocji. To jest nieuczciwe i tak nie powinniście traktować użytkowników serwisu. Takie postępowanie podważa zaufanie do was. - 10 lat temu
ipon - Sama prawda. - 10 lat temu
Ewelina79 - A jaka to jest w ogóle promocja? 50%? - 10 lat temu
Gość - Na kurs angielskiego 35%, a niemiecki 50%. Źle napisałem, rzeczywiście jest 35%, a dokładnie 116 złotych.

Pozdrawiam.
- 10 lat temu zmieniany: 10 lat temu
elderflower - Na kurs angielskiego 33% czy 35%? Na forum w innym wątku pojawiła się informacja, że jest to 35%. Niby różnica niewielka, ale przy płatnościach może mieć to znaczenie.

Jeśli każdy może skorzystać z tej promocji to może by wypadało umieścić jeszcze oficjalną informację o tym jaka jest promocja? Być może jest gdzieś ta informacja, ja jednak jej nie znalazłam i dlatego bardzo proszę o informację na ten temat.
- 10 lat temu
Gość - Pisząc 33% popełniłem błąd. A tej informacji też nie jestem w stanie znaleźć. Linki do promocji zostały usunięte. Pozostało pisać do serwisu i prosić o łaskę. - 10 lat temu
mandane - W linku który podała daga3030 była mowa o promocji 35% na kurs angielskiego. Jeżeli chodzi o niemiecki to było to 41% (99 zł/rok). Taką ofertę dostałam na maila. Szkoda tylko, że nie przysłano mi oferty z promocją na angielski, niemiecki kompletnie mnie nie interesuje. Ech... - 10 lat temu
elderflower - a to pewnie jest 35%... dzięki za info:-)
Dalej jednak uważam, że jakakolwiek oficjalna informacja by się jednak w tej kwestii przydała...
- 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Witam, prawda jest taka, że dzięki innym użytkownikom serwisu można się dowiedzieć o istnieniu promocji. Otrzymałem wiadomość o promocji na kurs języka niemieckiego. O angielskim nie było nic wiadomo. Nie jestem pewny czy takie rozwiązanie które jest opisywane jest właściwe. Moim zdaniem wiadomość o promocji powinna być podana do ogólnej wiadomości.

Pozdrawiam.
?
Gość
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Państwa rozwiązanie jakim jest personalizacja linków zagraża prywatności użytkowników. Wiecie o tym od dawna, kiedyś nawet sami odpisaliście mi w mailu, że "w przyszłości zapewne nie będziemy już stosować takiego rozwiązania". Górę wzięła jednak Wasza wygoda, aniżeli bezpieczeństwo naszych kont. Ponadto nie reagowaliście, gdy przez lata użytkownicy zamieszczali swoje spersonalizowane linki na forum (a wiedzieliście, choćby ode mnie, że tym sposobem każdy może wejść na ich konto). Do tego sporo osób wysyła sobie takie linki pocztą. Nigdy nie poinformowaliście oficjalnie, aby tego nie robić. Uczyniliście to teraz, gdy sprawę opisałam na forum. To nie jest ok.
W tej chwili użytkowników jest 300 tys. i zaledwie garstka wejdzie na forum i przeczyta ten wątek. Wszyscy inni dalej będą sobie przesyłać linki.
bird
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

https://www.etutor.pl/pytania-jezykowe/sugestia/419749-promocje_na_j_angielski_j_niemiecki.html?unread


i namieszałam tymi linkami. Nie wiedziałam, że ktoś kto otworzy linka może wejść na moje konto. Trudno mój błąd. Ale co mnie niepokoi to to, że któryś z użytkowników też tego nie wiedział i wykupił promocyjny abonament, który uaktywnił się na MOIM KONCIE. Pisałam już w tej sprawie do administracji i poprosiłam o jej odkręcenie. Myśle, ze sie uda.
Z góry przepraszam tę osobę i mam nadzieję, że nikt już sie tak nie natnie.
Pozdrawiam i Wesołych Świat życze :)

P.S. A powyżej sugestia dotycząca informowania o promocjach
D
daga3030
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu
p-o-l-a - Daga dzięki Tobie dowiedziałam się o promocji świątecznej- jak wiele innych osób. - 10 lat temu
daga3030 - Proszę bardzo mimo wszystko - 10 lat temu
anialew - Daga jeszcze raz dzięki wielkie za link. Nie tylko Ty namieszałaś (jak sama to określasz), ale ja też. Widząc link z promocją podałam go w nowym poście (ponieważ post, w którym się znajdował zaprzeczał promocji). Sorki wielkie, że wkleiłam ten link do mojego postu - chciałam dobrze, no wiesz żeby ktoś jeszcze skorzystal(zaraz go usunęłam, zgodnie z sugestią Fenixior). Jak się okazało, może dobrze się stało, bo coś się zaczyna wyjaśniać. Pozdrawiam bardzo - 10 lat temu zmieniany: 10 lat temu
daga3030 - Nie szkodzi, ja samą nie zdążyłam usunąć mojego linka, zrobił to etutor. - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Grzebiąc w ustawieniach weszłam w zakładkę Dane Konta i tam sprawdziłam swoje dane oraz e-maila a pod spodem mam zaznaczone że chcę otrzymywać info o nowościach i promocjach(zalecane), może tu tkwi problem użytkowników nie otrzymujących wiadomości od etutora?
D
daga3030
Fenixior - Do mnie oferta dotarła. Mam zaznaczone obydwie opcje. - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Odpowiadam Etutorowi- skoro zostałam wezwana "do odpowiedzi" za pośrednictwem pani Renaty Kowalczyk. Nadal twierdzę, że informacja o promocji powinna znaleźć się w aktualnościach skoro jest przez Etutor firmowana. Powinna też być wiadomość, że linków promocyjnych innym użytkownikom nie wolno udostepniać ponieważ są one spersonalizowane i przypisane do konkretnego konta. Myślę, że w przyszłości tak nie będzie i Etutor odejdzie od personalizacji kont (bo gdyby coś się stało na jakimś koncie użytkownika to konsekwencje mogłyby być dla Etutora bardzo niekorzystne). Wszystkich przepraszam za całe zamieszanie, ale w kosekwencji okazało sie, że chyba warto było. Pozdrawiam bardzo
A
anialew
daga3030 - Dlatego właśnie wkleiłem link z sugestią zmian, mam nadzieję, że etutor się tym zajmie. Pozdrawiam i wesołych świąt życzę ;) - 10 lat temu
anialew - Dzięki bardzo, ja również życzę wesołych świąt i fajnych prezentów. Pozdrawiam - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Cytat;Ciężko jest mi teraz dokładnie stwierdzić, dlaczego niektórzy z Państwa nie dostali tej wiadomości, ponieważ przyczyn może być kilka .Droga Pani Renato K jeśli zabiera Pani głos w imieniu Tutora to proponuję na przyszłość bardziej docenić inerlokutorów .Co to znaczy trudno mi teraz dokładnie stwierdzić,dlaczego niektórzy z Państwa itd droga Pani jak Pani zabiera się za udzielanie odpowiedzi to proszę o odpowiedz kompetentną a jeśli nie stać Pani na takową to proszę zasięgnąć informacji u decydentów.Dlaczego udziela Pani ,Pani renato k odpowiedzi na bardzo ważne dla Uczniów Tutora pytanie jak nie jest Pani kompetentna ? W mojej ocenie po Pani odpowiedzi Tutor się ośmiesza wysyła Panią jakąś bzdurną odpowiedz i co wszystko ok?Chcemy być traktowani po partnersku tym bardziej,że Tutor zawsze nas poucza prosimy zachowywać bon tone .My mamy być kulturalni a Tutor wycina nam taki numer Bird Twój post powinien dotrzeć do Tutotra bo on jest dalej nieświadom,że robi nam żle a my biedne tutorowicze tacy jesteśmy kumaci .
Szkoda,że po raz wtóry Tutor pokazuje nam figę Albo schylimy karki albo je podniesiemy.Ja uważam ,że każde przedłużenie abonamentu to coś nowego w nauce.Na Tutorze martwota i jakieś dziwne ruchy ,które ograniczają dostęp do bonifikat.Fajna sprawa płaćcie więcej za mniej od dawna to piszę Tutor to potwierdza w swoim działaniuZenada totalna.Popieram post anialew i pytam Tutora kiedy zmiany w programie nauczania.Czas na nowosci ,najwyższy czas.
ipon
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu
daga3030 - Moim zdaniem każdy użytkownik przedłużający abonament z każdym rokiem powinien dostawać lepszą ofertę. Z tego co widzę jest tutaj dużo użytkowników uczących się od lat.
A na marginesie: Ile lat już działa e-tutor ?
- 10 lat temu
renata_k - Szanowna ipon,
to, że nie wymieniłam dokładnie przyczyn, nie znaczy, że ich nie znam i nie potrafię wymienić. Uznałam po prostu, że są to indywidualne przypadki, które mogą się różnić, więc postanowiłam się skupić ogólnie na problemie, który Państwo poruszyli.
Odnośnie Pani stwierdzenia, że użytkownicy mają płacić "więcej za mniej", to pozwolę sobie się nie zgodzić, ponieważ kurs jest cały czas rozwijany. Dodawane są nowe ćwiczenia i funkcjonalności, cały czas pracujemy nad różnymi projektami mającymi ulepszać serwis.

Pozdrawiam
- 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

A ja nie dostałam maila z ofertą promocji na kurs angielskiego, mimo, że uczę się tu systematycznie, a mam zaznaczoną zgodę na otrzymywanie maili o promocjach od etutora. Dostałam tylko ofertę na kurs niemieckiego, który mnie nie interesuje. Też mnie ciekawi według jakiej zasady są te maile wysyłane? A może to nie jest promocja dla wszystkich, tylko dla wybranych? Jeśli dla wszystkich, to powinno to być w aktualnościach.

Przed chwilą zauważyłam w dziale SŁÓWKA nową rzecz, a mianowicie 1000 most common English words, przydałaby się jakaś wzmianka o tym w aktualnościach.
Ewelina79

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Ja, prawdopodobnie jak wielu użytkowników, nam zaznaczoną zgodę na otrzymywanie maili o promocjach. Co prawda dostałem informację o promocji na niemiecki, niestety z promocją na angielski było już zgoła inaczej. Zgaduję, że stało się tak z prozaicznego powodu. Na naukę języka niemieckiego nie mam jeszcze wykupionego abonamentu a na angielski już tak. Znajomy, który założył konto ok. 2 miesięcy temu i do tej pory nie wykupił abonamentu, dostał informację o obu promocjach.
Wygląda na to, że etutor wykorzystuje promocje aby zachęcić niezdecydowanych do wykupienia abonametu. Natomiast nie wysyłanie informacji o promocji do osób z wykupionym abonamentem ma na celu maksymalizację zysków. Nie zapominajmy że etutor to nie organizacja charytatywna tylko firma, której zadaniem jest zarabianie pieniędzy. Jeśli kierownictwo nie zmieni strategii prawdopodobnie o promocjach nadal będziemy dowiadywać się drogą pantoflową.
O
okm18

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Podobne wątki