ZALOGUJ SIĘ

Czy komuś z etutora udało się przerobić cały materiał do końca do poziomu C2?

10 lat temuostatnia aktywność: 9 lat temu
Jestem aktywnym uczniem etutora jednak zorientowałem się ,że materiału jest tak dużo , że wątpię ,że uda mi się go przerobić do samego końca do poziomu C2. Jestem ciekawy czy są tu osoby , które przerobiły cały materiał do samego końca i jaką mają wypracowaną metodę nauki?
R
robertoss2010
motylica113 - plusik za pytanie też mnie ta kwestia intryguje ;) pewnie zależy to też od indywidualnych predyspozycji językowych i czasu jakim dysponują kursanci... ale jestem ciekawa odpowiedzi - 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

 

Odpowiedzi: 4

Nie wiem czy ktoś, na 100% to przerobi, nawet jak dojdzie do poziomu C2. Zwłaszcza, że ćwiczenia są dodawane i jak przerobiłam jeden poziom, to potem znowu coś zmieniali i były dodane do poszczególnych lekcji nowe ćwiczenia. W każdym razie przerobienie tego materiału jest czasochłonne i na pewno kilka lat potrzeba. Na moje oko ze trzy-cztery lata. I to pracując systematycznie, zazwyczaj codziennie, ale niekoniecznie robiąc codzienne maratony, bo z doświadczenia wiem, że po jakimś czasie nic nie wchodzi, więc nie ma co się śpieszyć, bo efekty i tak będą słabe. Optymalnie jest dwa poziomy na rok, aby jako tako pamiętać, to co się przerobiło. Chociaż nie można uogólniać, wszystko zależy od ucznia i tego, ile chce i ile może poświęcić czasu na naukę.
Też mnie zastanawia czy komuś już się udało przerobienie tego wszystkiego, ale to oczywiście zależy, kto ile czasu już tu się uczy. Pozdrawiam!
V
Vanilkah
10 lat temuzmieniany: 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.

Zobaczymy może ktoś się zgłosi :)
R
robertoss2010
Ewa-Sally - Ale ty cały czas masz na myśli -w ciągu jednego roku?
Jeśli tak, to niewykonalne.
- 10 lat temu

Wykup dostęp, aby dodać komentarz.